OMNIASIG VIG asigura Romaero in limita de raspundere a 650 milioane de dolari 28.11.2018 0 895 OMNIASIG Vienna Insurance Group a fost realeasa drept asigurator pentru Romaero S.A., companie specializata in intretinerea si repararea avioanelor de transport civile si militare, urmand sa furnizeze servicii de asigurare in limita valorii de 650 milioane dolari pentru perioada 2018 – 2019. OMNIASIG VIG furnizeaza servicii de asigurare pentru Romaero, in cadrul politei "Aviation Premises, Hangarkeeprs and Products Liability Insurance" (Asigurarea de raspundere fata de terti – raspunderi aeronautice privind activitatile desfasurate in locatiile asiguratului, a operatorilor de hangare si pentru produsele aeronautice) din primavara acestui an, limita anterioara de raspundere fiind de 200 milioane dolari.Necesitatea majorarii acoperirii Romaero a survenit dupa semnarea unui contract de colaborare intre companie si una dintre cele mai mari linii de aeronave comerciale din Europa. Astfel, din luna noiembrie, polita amintita, specifica producatorilor sau companiilor de mentenanta aeronave, ajunge la valoarea de 650 milioane de euro pentru a acoperi valorile necesare implicate de acordul de servisare a aeronavelor tip Boeing incheiat de Romaero cu producatorul american. Prin urmare, acordul incheiat cu OMNIASIG VIG permite Romaero sa ofere clientilor protectie la riscuri conform celor mai inalte standarde internationale si completeaza pachetul de servicii dezvoltat de Romaero."Suntem bucurosi sa putem furniza celui mai important actor din industria aeronautica din Romania intregul spectru de servicii de asigurare de care are nevoie pentru a performa la nivel international. Avand in vedere complexitatea acestui parteneriat, pentru OMNIASIG VIG este un pas important in dezvoltarea liniei de servicii dedicate industriei aeronautice", Mihai Tecau, Presedinte Directorat, OMNIASIG Vienna Insurance Group.OMNIASIG evalueaza, incepand cu anul 2015, nivelul calitatii serviciilor oferite clientilor prin sistemul de masurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel international. Prin urmare, clientii care au avut un dosar de dauna la OMNIASIG VIG evalueaa experienta avuta si modalitatea de instrumentare a daunei, gradul de satisfactie si calitatea serviciilor oferite.Rezultatul NPS la nivel general a fost in intervalul ianuarie – septembrie 2018 de 85%, nivel similar cu cel inregistrat pe parcursul anului 2017.Sursa: Omiasig Articole similare Asigurari Q & A