OTP Bank a Lansat Consilierea prin Suport Chat si Ghidare, in cadrul platformei OTPdirekt - Internet Banking 22.06.2015 0 1226 Suport chat si ghidare in timp real in platforma OTPdirekt - Internet Banking, facilitate inovatoare ce imbina avantajele tehnologiei cu experienta interactiunii umaneOTP Bank acorda o atentie deosebita experientei digitale a clientilor saiCaracterul inovator al noii facilitati este recunoscut prin nominalizarea in cadrul editiei 2015 a "Global Distribution & Marketing Innovation Awards 2015"OTP Bank Romania a lansat facilitatea de asistenta live in cadrul platformei OTPdirekt - Internet Banking, prin serviciul inovator de suport chat si ghidare in timp real, ce sustine cresterea calitatii experientei digitale a clientilor bancii.OTP Bank este prima banca din Romania care ofera optiunea de suport chat si ghidare in timp real in cadrul platformei de internet banking, imbinand astfel avantajele tehnologice cu experienta interactiunii umane. Dupa logare, clientii pot fi ghidati rapid pentru solutionarea oricarei dificultati pe care ar putea sa o intampine sau pentru utilizarea unei functii a platformei de internet banking, prin simpla partajare a ecranului lor cu un consultant OTP Bank. Prin intermediul unei buline colorate, consultantul ghideaza clientii cu privire la pasii pe care acestia ar trebui sa ii efectueze pentru realizarea actiunii dorite, in paralel cu asistenta deja traditionala prin suport chat. Clientii primesc astfel in timp real si direct in aplicatie suportul de care au nevoie, in acest fel putand folosi mai usor si mai rapid functiile complexe oferite de platforma de internet banking.Pentru lansarea acestei noi facilitati, OTP Bank Romania este nominalizata in cadrul competitiei anuale "Global Distribution & Marketing Innovation Awards 2015", ce premiaza inovatia in servicii financiare, prin identificarea celor mai competitive proiecte, sustinute de date si cifre relevante. Proiectul dezvoltat de catre EFMA (European Financial Management Association), asociatie internationala renumita ce reuneste aproximativ o treime dintre membrii celor mai importante banci de retail din lume, se afla deja la cea de-a treia editie. Castigatorii editiei 2015 vor fi anuntati pe 28 octombrie 2015, intr-o ceremonie oficiala ce va avea loc la Amsterdam."OTP Bank Romania acorda o atentie deosebita experientei digitale a clientilor sai si urmareste imbunatatirea constanta a facilitatilor pe care le ofera platformele de internet banking si mobile banking. Prin lansarea serviciului inovator de chat suport si ghidare in timp real, in cadrul platformei OTPdirekt - Internet Banking, avantajele tehnologiei moderne sunt potentate de interactiunea directa cu factorul uman. Aceasta noua facilitate respecta obiectivul nostru strategic de personalizare a interactiunii digitale a clientilor cu banca, alaturi de o servisare rapida a clientilor, asa cum asteptam cu totii in ziua de astazi in tot ceea ce reprezinta serviciile online.", a declarat Dragos Mindreci, Director Digital Banking, OTP Bank Romania.OTP Bank Romania, subsidiara a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrala si de Est, este un furnizor integrat si auto-finantat de servicii financiare. Cu o abordare definita prin responsabilitate, angajament si profesionalism, OTP Bank Romania intelege nevoile clientilor si contextul actual al pietei si este un partener de incredere in furnizarea de servicii financiare.OTP Bank ofera servicii financiare universale in Ungaria, Romania, Muntenegru, Croatia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia si Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienti, prin intermediul unei retele teritoriale de peste 1500 de unitati, ATM-uri si canale electronice.Sursa: Comunicat de Presa OTP Bank Articole similare Economisire Q & A