OTP Bank Romania vine in sprijinul clientilor cu un nou instrument de suport si comunicare, chatbot-ul Octavian, care ofera informatii personalizate in contextul actual, dar si indrumare pentru cei care doresc sa opteze pentru masura suspendarii ratelor.
"Peisajul digital evolueaza, nevoile clientilor nostri au crescut, iar contextul actual accelereaza aceasta necesitate de inovatie. Punem mare valoare pe relatia cu clientii, motiv pentru care cautam permanent sa fim aproape de ei, in ciuda distantei fizice impuse, prin imbunatatirea experientei digitale. Tocmai de aceea am dezvoltat chatbot-ul Octavian, care actioneaza ca un agent uman, raspunde instant si ofera o interactiune personalizata, 24 de ore din 24", au declarat reprezentantii OTP Bank.
Accesand website-ul www.otpbank.ro, clientii pot, asadar, sa dispuna rapid de informatii despre produsele digitale OTPDirekt sau OTPay, despre sucursale si agentii sau sa beneficieze de consiliere pentru completarea formularului de suspendare a ratelor.
Robot software si pentru procesarea solicitarilor online de suspendare a ratelor
Chatbot-ul completeaza activitatea de digitalizare si automatizare la nivelul bancii, prin care se doreste ca tehnologia sa lucreze in beneficiul consumatorului. In acest sens, in urma cu cateva saptamani, banca a pus in productie primul sau robot software care ajuta la procesarea solicitarilor de amanare a ratelor trimise online de catre clienti.
Robotul este creat utilizand tehnologia RPA (Robotizarea Automatizarii Proceselor) si foloseste o platforma UiPath, lider in automatizarea proceselor robotizate. RPA permite automatizarea unui proces de business, din care este eliminata eroarea umana si care rezolva operatiuni, iar robotul nostru efectueaza sarcini precum: sortarea si procesarea e-mailurilor primite, validarea datelor trimise cu cele din sistemele bancii, trimiteri SMS de validare a cererii si interpretarea raspunsurilor acestora.
Sursa: OTP Bank