OTP Bank Romania anunta rezultatele concursului lansat anul trecut pe platforma digitala Banca de multumiri, cel mai mare proiect online dedicat gratitudinii in randul romanilor.
1.600 de participanti au devenit creatori de continut (video, gif, foto, audio) in care mesajul a fost Multumesc. Dincolo de dorinta de a fi creativi, utilizatorii si-au completat munca prin efortul depus, investind 220 de ore in crearea continutului – echivalentul a 10 zile de munca fara intrerupere. Nevoia lor de a face parte dintr-un proiect amplu, care are ca principal obiectiv recunostinta si cresterea nivelului de gratitudine in societatea romaneasca, a rezultat in aproximativ 7.000 de mesaje de multumiri.
Totodata, mobilizarea a fost mare si in randul vizitatorilor platformei, care s-au transformat in jurati si au votat continutul preferat. Astfel, peste 25.000 de voturi s-au inregistrat pe durata celor 2 luni de concurs din cadrul campaniei Banca de multumiri.
Succesul concursului si al proiectului demarat de OTP Bank Romania se reflecta si in numarul mare de utilizatori la care a ajuns mesajul campaniei – peste 1,1 milioane.
"Le multumim si noi, la randul nostru, tuturor celor care au inteles demersul nostru si care au sprijinit avantul campaniei Banca de Multumiri. Este important sa ne schimbam mentalitatea si atitudinea de recunostinta atat la nivel personal, cat si la nivel colectiv. Vom continua si anul acesta cu proiectul Un an de multumiri si speram ca vom avea in continuare sprijinul si increderea tuturor celor implicati in acest proiect", a declarat Mihaela Duica, PR Manager OTP Bank Romania.
Reamintim ca in luna octombrie, 2019, cu ocazia aniversarii a 15 ani de activitate pe piata locala, OTP Bank Romania a lansat Banca de multumiri, unul dintre cele mai mari proiecte digitale dedicate recunostintei, avand ca scop cresterea nivelului de recunostinta la nivel national. De asemenea, Banca de multumiri este o premiera in Romania, fiind prima actiune de acest tip a unei companii din domeniul bancar. Initiativa a venit in urma unui studiu OTP Bank Romania care a analizat, la nivel national, cultura recunostintei la romani: cand, cum si cat de mult spun acestia "multumesc", atat in mediul online, cat si offline.
Sursa: OTP Bank