OTP Bank Romania, premiata pentru solutia sa de internet banking 07.04.2016 1 1386 Serviciul OTPdirekt - internet banking, cu optiunea de asistenta prin chat si ghidare in timp real, a fost premiat la Romanian Contact Center AwardsOTP Bank este prima si singura banca din Romania care a introdus optiunea de asistenta prin chat si ghidare in timp real pentru clientii saiServiciul OTPdirekt - internet banking, cu optiunea de asistenta prin chat si ghidare in timp real, dezvoltat de OTP Bank Romania, a fost premiat la categoria "Best Use of Technology", in cadrul competitiei Romanian Contact Center Awards. OTP Bank este prima si singura banca din Romania care a introdus optiunea de asistenta prin chat si ghidare in timp real, in cadrul platformei de internet banking. Dupa logarea in aplicatie, clientii pot apela la sprijinul unui consultant al bancii si, prin simpla partajare a ecranului, pot fi ghidati rapid pentru solutionarea oricarei dificultati int?mpinate sau pentru utilizarea unei functii din platforma. Consultantul ofera ghidare prin intermediul unei buline colorate cu privire la pasii de urmat pentru finalizarea actiunii dorite. Clientii au astfel posibilitatea de a interactiona cu specialistii OTP Bank, nu doar prin apeluri telefonice, ci si prin intermediul internetului, problemele intampinate la utilizarea serviciului de internet banking fiind solutionate rapid prin imbinarea avantajelor tehnologice cu experienta interactiunii umane. "Ne dorim sa dam tonul in ceea ce priveste oferirea de experiente personalizate clientilor, in linie cu noile tendinte din piata si cu nevoile actuale ale acestora. De aceea, imbunatatirea calitatii serviciilor de internet banking reprezinta o preocupare constanta pentru noi, iar optiunea de asistenta prin chat ne-a permis sa integram intr-o solutie inovatoare atat capacitati tehnice avansate, cat si componenta de interactiune umana.", a declarat Dragos Mindreci, Director Digital Banking, OTP Bank RomaniaPotrivit unui studiu efectuat recent de catre banca in randul clientilor sai, 80% dintre respondentii care au folosit optiunea de asistenta au spus ca interactiunea cu expertul bancar a fost una placuta, iar raspunsurile oferite au fost imediate si exacte. In plus, 93% dintre respondenti au afirmat ca vor recomanda aceasta solutie si altor persoane. Obiectivul OTP Bank este de a creste numarul de utilizatori activi ai serviciului de internet banking cu 40%, in 2016.Prin OTPdirekt, clientii au acces la informatii legate de situatia financiara de la OTP Bank si pot realiza, in acelasi timp, orice tranzactie, rapid, comod si sigur. OTPdirekt este serviciul prin care OTP Bank Romania ofera clientilor sai posibilitatea de a-si accesa conturile 24h/24, prin telefon (Contact Center), Internet (Internet Banking si aplicatia mobila SmartBank), si SMS (Alerte SMS).Sursa: Comunicat de presa OTP Bank Articole similare Financiar Subiecte relevante internet banking premii bancare banci Q & A