Incepand cu luna august platforma de recomandari Patria Partener a devenit disponibila si pentru introducerea de recomandari persoane fizice. Pe langa partenerii de business de tip broker, agentii de publicitate, firme de consultanta, acum si agentiile imobiliare si firmele de dezvoltare imobiliara pot recomanda clienti interesati de .

Lansata in luna aprilie, initial pentru facilitarea acordarii de persoane juridice, plaforma Patria Partener, un instrument de business de tip "recomanda si castiga”, a generat prin intermediul partenerilor sai peste 720 clienti persoane juridice recomandati si 300 in valoare de 91 milioane de lei.

"Dupa lansarea cu succes a platformei Patria Partener pentru persoane juridice, extinderea catre persoane fizice a urmat ca un pas firesc. Prin parteneri, suntem mai aproape de clientii finali care au nevoie ca sistemul bancar sa fie unul rapid si accesibil, atunci si acolo unde este cererea. Este in acelasi timp un demers prin care antreprenorii din domenii precum intermediere financiara, publicitate, consultanta, management, imobiliare si dezvoltare imobiliara pot face recomandari de creditare din randul clientilor lor, consumatori finali, suplimentandu-si astfel veniturile. Business-ul bancar de retail are nevoie de solutii inovative de vanzare, iar Patria Partener este una dintre acestea.", spune Tica Dumitru, Director Directia Comerciala Retail.

Intregul proces de recomandare clienti interesati de se desfasoara online. Partenerii inrolati in platforma pot inscrie recomandari si pot vizualiza in timp real stadiul in care se afla acestea, de la momentul introducerii recomandarii, in timpul procesului de aprobare a dosarului de si pana la disbursarea efectiva.

Noua ramura destinata persoanelor fizice este in pilot din luna iulie 2018, iar pana in prezent peste 35 de parteneri s-au inscris pe portal si au generat deja lead-uri atat pentru ipotecare, cat si pentru de consum. Partenerii inscrisi sunt din domenii variate, imobiliare, brokeraj, asigurari, consultanta si comert, iar castigul unui partener activ incepe de la aproximativ 1.000 lei/luna si creste pe masura ce creste numarul recomandarilor.

Extinderea platformei in zona de retail – persoane fizice – aduce o diversificare suplimentara a canalelor de vanzari Patria Bank si, cel mai important, raspunde nevoii de mobilitate si acces usor la creditare, sprijinind efortul de incluziune financiara pe care Patria Bank si l-a asumat si il urmareste cu determinare.

Sursa: Patria Bank