PayPoint anunta rezultatele pentru prima jumatate a anului financiar 2018-2019: 55,8 miioane de tranzactii, in crestere cu 43,8% fata de aceeasi perioada a anului precedent 03.12.2018 0 730 PayPoint plc raporteaza pentru Romania rezultate pozitive pentru prima jumatate a anului financiar 2018-2019: compania a inregistrat pe plan local, in decursul celor sase luni analizate, un volum de 55,8 de milioane tranzactii, cu 43,8% peste aceeasi perioada a anului precedent, crestere generata atat organic, cat si de aportul tranzactiilor procesate de compania Payzone (achizitionata in octombrie 2017). Evolutia se remarca pe toate segmentele relevante de plati procesate, de la cel al facturilor (49,1 milioane tranzactii, in crestere cu 42,4%), la incarcarea electronica a cartelelor preplatite pentru telefonie mobila (6,1 milioane tranzactii, in crestere cu 55,7%), pana la serviciile introduse mai recent de PayPoint in mediul de retail. In decursul celor sase luni, PayPoint si-a mentinut focusul pe doi parametri extrem de relevanti pentru business: diversificarea gamei de servicii oferite si extinderea calitativa a retelei. Astfel, in portofoliul PayPoint au fost adaugati inca zece noi furnizori din segmentul utilitatilor si cel financiar-bancar, jucatori cu acoperire locala, dar si nationala, oferind consumatorilor acces la plati simple si gratuite, din ce in ce mai variate. Totodata, compania a continuat si demersurile de crestere si optimizare a retelei de magazine partenere, pentru a pune la dispozitia consumatorilor puncte de plata pozitionate acolo unde acestia au nevoie; astfel, romanii au acces la o retea de peste 18.000 magazine partenere la nivelul intregii tari.Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania, a declarat:"Prima parte a anului financiar a fost pentru PayPoint cu siguranta una cu multe provocari, in care am fost foarte ocupati nu numai cu proiectele si activitatile de zi cu zi specifice business-ului, cat si cu cele generate de achizitia companiei Payzone. In acest context, in mod deosebit in ultimele sase luni, am pus accent pe eficientizare, optimizare si consolidare: de la retea, procese, sisteme, pana la echipa si mod de lucru. Rezultatul acestor eforturi a complementat evolutia naturala a companiei, iar acest focus va ramane o prioritate si in a doua parte a anului. In plus, vom continua sa inovam pentru a ne pastra avantajele competitive, pentru a aduce pe piata noi produse si servicii si pentru a imbunatati experienta consumatorilor si a comerciantilor parteneri. Un prim pas in aceasta directie este o noua generatie de terminale pe care planuim sa o introducem pe piata, luand totodata in calcul pentru viitor si segmente neadresate pana acum de PayPoint, precum cel digital. Inovatia tehnologica, calitatea retelei, portofoliul de servicii si, nu in ultimul rand, consumatorii si atasamentul acestora fata de brand sunt pilonii-cheie ai PayPoint, pe care vom dezvolta in continuare si care ne vor permite sa raspundem tuturor oportunitatilor pe masura ce piata evolueaza."Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anuntare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru prima jumatate a anului financiar 2018-2019, incheiat la data de 30 septembrie 2018.Referitor la rezultatele inregistrate la nivelul Grupului, Dominic Taylor, Chief Executive Officer al PayPoint plc, a declarat: "Sunt multumit de progresele inregistrate de PayPoint in ultimele sase luni; urmam planul si obiectivele strategice stabilite in luna mai [...] Compania continua sa inoveze intr-o piata in evolutie, dezvoltand noi tehnologii si produse care transforma modul in care partenerii nostri isi conduc afacerile [...] In Romania, continuam sa vedem crestere semnificativa, pe masura ce integram compania Payzone."Sursa: PayPoint Articole similare Financiar Q & A