Peste 2,4 milioane de programari au fost facute de clientii BCR pentru operatiunile din sucursale, in 6 luni de la implementare 13.04.2021 0 466 Sistemul de acces in sucursale, exclusiv pe baza de programare, implementat de BCR in premiera pe piata bancara se dovedeste a fi unul de succesIn 6 luni de la introducere, peste 2,4 milioane de programari au fost facute de catre clientii BCR - aproximativ 20.000 pe zi, in medieBanca Comerciala Romana (BCR) a evaluat accesul in unitati exclusiv pe baza progamarilor, la sase luni de la implementarea acestui sistem la nivelul intregii retele teritoriale. Introdus la sfarsitul lui octombrie 2020, programul s-a dovedit a fi unul de succes, atat din perspectiva imbunatatirii serviciilor de consiliere, cat si a respectarii stricte a regulilor de protectie sanitara in contextul pandemiei.Clientii BCR s-au aratat extrem de receptivi, astfel ca, in perioada octombrie 2020 – martie 2021 au fost efectuate peste 2,4 milioane de programari, atat prin telefon, cat si online, pentru efectuarea unor operatiuni in sucursale. In paralel cu aceste volume, BCR a inregistrat o crestere semnificativa a indexului de satisfactie in randul clientilor.Rata de programari a fost de 76% in perioada octombrie 2020 – martie 2021 si este in continua crestere. Media zilnica a programarilor prin telefon este de aproximativ 20.000 solicitari. Acestea reprezinta doar 20% din tranzactiile zilnice, restul clientilor optand pentru serviciile digitale sau de self-banking.„Pentru noi, accesul exclusiv in unitatile BCR pe baza de programare a fost o masura care a tinut in primul rand de siguranta si sanatatea colegilor si clientilor. La 6 luni de la implementarea initiativei in toata reteaua BCR, rezultatele obtinute ne dau incredere ca alegerea noastra, poate mai dificil de inteles din perspectiva unui serviciu bancar, a fost una corecta. Nu doar pentru ca am evitat formarea cozilor in fata unitatilor bancare, dar si pentru ca ne-a oferit posibilitatea sa petrecem timp de calitate cu clientii nostri, intr-un mediu sigur, in care sa vorbim despre planurile si obiectivele lor de viata. Noul sistem ne-a permis sa eficientizam procesul de consiliere si sa ne concentram pe explicarea informatiilor mai complexe despre produsele bancare”, a declarat Dana Dima, Vicepresedinte Executiv Retail si Private Banking.Programarile pentru operatiuni prin sucursalele BCR se pot face online sau telefonic, pe site-ul www.bcr.ro. Fiecare agentie beneficiaza de un numar de telefon dedicat, unde orice client BCR poate suna pentru a solicita o programare. Numerele de telefon sunt disponibile pe pagina de web a bancii, www.bcr.ro, la Contact Center BCR - *2227, dar si la sediul fiecarei sucursale. In ultimii doi ani, BCR si-a extins progresiv si accelerat serviciile si produsele care pot fi accesate, atat in mediul online, cat si telefonic. Prin George, platforma de mobile & internet banking, clientii au posibilitatea, inca de anul trecut, sa isi gestioneze complet relatia cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare si deblocare carduri, marire limita de acces la cash prin card, plata facturi de furnizori, accesare & obtinere credit de nevoi personale sau refinantare credite de la alte banci, carduri de credit si overdraft, asigurari si multe altele.Datorita eforturilor de popularizare a solutiilor digitale, BCR a inregistat o crestere de peste 150% la accesarea de produse bancare in mediul digital, cel mai mare apetit fiind pentru contul George online, care a ajuns la o pondere de 52% din totalul conturilor curente deschise in 2020, in timp ce peste 90% din conturile de economii se deschid acum online.BCR asigura suport pentru clientii care nu sunt atat de familiarizati cu tehnologia, oferindu-le acces la o gama extinsa de operatiuni accesibile prin telefon, in Contact Center, serviciu disponibil in fiecare zi, 24 de ore din 24. BCR face, in prezent, investitii intr-o noua platforma care va diminua timpii de asteptare si va oferi noi functionalitati. In prezent, telefonic, se pot efectua urmatoarele operatiuni: Verificare cont curent; Asistenta de specialitate in utilizarea serviciilor de Internet si Mobile Banking; Asistenta de urgenta si suport utilizare pentru carduri; Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu; Plata facturi (in limita unei singure facturi si a unei sume maxime de 300 de lei); Informatii personalizate si generale despre produsele si serviciile BCR; Transferuri bancare prin serviciul Alo24; Actualizare de date.Contact Center-ul BCR este functional non-stop, la urmatoarele numere de telefon: *2227 – numar cu tarif normal apelabil in retelele nationale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS - sau +4.021.407.42.00 – numar cu tarif normal, apelabil din strainatate.Sursa: BCR Articole similare Economie Q & A