Intreb BT a avut un numar record de vizitatori anul trecut, peste 2 milioane, +55% fata de 2018, respectiv aproximativ 5 milioane de vizite.
Acesta este cel mai mare program online de
educatie financiara al Bancii Transilvania, conceput ca un canal de suport online, cu informatii Q&A despre banking, produse si servicii BT. Incepand cu anul trecut, platforma are continut multimedia, incluzand si materiale video.
3 tendinte remarcate de Banca Transilvania:
- Tot mai multe persoane acceseaza Intreb BT de pe telefon (75%);
- Cele mai cautate informatii au fost despre diferenta
card de
credit –
card de debit; cum se obtine un imprumut; codul SWIFT; IBAN-ul contului bancar si adrese ale sediilor BT; - Cei mai multi vizitatori au intre 25 si 34 de ani (35%).
"Prin Intreb BT, banca are propriul motor de cautare de informatii, pe care il pune la dispozitia publicului, clienti BT sau nu. Prioritatea noastra a fost continutul, sa crestem cat mai repede, ca sa fim utili pentru public. Ne bucuram ca efortul se vede acum in rezultate. Vom creste Intreb BT si mai mult prin continut si inovatii tehnice care sa faca utilizarea tot mai intuitiva." - declara Sergiu Mircea, Director Coordonator Marketing si Comunicare, Banca Transilvania.
Platforma cuprinde 30 de categorii de informatii, cum sunt: Cont curent, Credite, Depozite, Carduri, BT24, BT Pay, Apple Pay, Creditare responsabila, Operatiuni sau BT Store.
Intreb BT a fost lansat acum aproape 6 ani si a crescut cu ajutorul clientilor bancii si al echipei BT, care contribuie permanent cu idei de intrebari si raspunsuri.
Sursa: Banca Transilvania