1 din 3 start-up-uri deschise in 2019 lucreaza cu BT

Banca Transilvania extinde serviciile online pentru antreprenori prin lansarea optiunii Deschidere si administrare 100% online a contului cont de social. Prin aceasta facilitate, BT sustine antreprenorii care doresc sa inceapa un business de tip SRL sau SRL-D pentru ca etapa de inceput sa fie cat mai facila.

Banca are aproape 275.000 de clienti IMM si Microbusiness. In acest an, la BT au fost deschise 23.000 de conturi de social. 1 din 3 start-up-uri lansate in 2019 lucreaza cu BT.

"Primul pas al unui start-up la banca este deschiderea unui cont de social. Acesta se poate face acum in premiera, online, de pe telefon sau desktop. Ne dorim ca impreuna cu partenerii BT Store, hub-ul nostru online cu produse complementare bankingului, sa ii ajutam cat mai mult pe cei cu spirit antreprenorial sa faca business fie online, fie fizic, prin offline, dar intotdeauna usor si simplu" - declara Daniel Szekely, Director Executiv IMM & Microbusiness, BT.

Cei 5 pasi pentru deschiderea contului de social la BT:
  • Identificare, prin incarcarea online a unei poze/copii a actului de identitate al administratorului;
  • Completarea datelor despre companie;
  • Completarea datelor de contact pentru primirea online a documentelor necesare deschiderii contului de social;
  • iPay: depunerea capitalului social prin BT sau emis de alta banca (suma minima: 200 de lei; suma maxima: 1.000 de lei);
  • Semnarea electronica a documentelor dupa primirea pe email (fisa de inrolare, acordul de prelucrare a datelor si foaia de varsamant).
Comisionul de deschidere a contului de social este zero, iar alimentarea acestuia se realizeaza cu .

Grupul Financiar BT sustine start-up-urile cu finantari prin Banca Transilvania sau BT Mic, prin facilitatea Contul Primul An Gratuit, consultanta, programe (cum este, cel mai recent, Start-Up Nation), educatie financiara si antreprenoriala, cum ar fi BT Club, precum si prin solutii complementare bankingului (platforma online BT Store). De asemenea, intreprinzatorii au la dispozitie chatbotul Raul de la BT, care ofera non-stop prin Facebook Messenger si Skype informatii despre produsele si serviciile pe care firma reprezentata le are la banca.

Sursa: Banca Transilvania