Programul BT, Bucurestiul Intreprinzator, merge mai departe 20.09.2017 0 1172 Etapa 2.0: celebritatile recomanda antreprenori care fac Bucurestiul mai frumosBanca Transilvania a dat startul unei noi etape in proiectul Bucurestiul Intreprinzator, in care celebritati din Romania aleg cate un antreprenor si prezinta povestea acestuia. Urmeaza o perioada de 9 luni, in care vedetele vor promova businessuri in care au incredere. Bucurestiul Intreprinzator este o initiativa cu oameni cunoscuti care aleg branduri mai putin cunoscute din Bucuresti. Si le ofera din celebritatea lor. Lansat in iunie 2016, Bucurestiul Intreprinzator este o premiera in comunicarea bancilor din Romania, fiind o platforma online care prezinta oameni si idei care au contribuit la transformarea capitalei in cel mai intreprinzator oras din Romania. Pentru Banca Transilvania, acest program este inca un mod de a sustine spiritul antreprenorial romanesc, de a inspira alte persoane si de a contribui la formarea unei comunitati aparte: Bucurestiul Intreprinzator.Detalii:Prima etapa din Bucurestiul Intreprinzator a avut la baza recomandarea antreprenorilor: cei prezentati de programul Bucurestiul Intreprinzator au nominalizat alte idei indraznete, precum: Pegas, Radio Guerrilla, 5 to go, Frufru, In Fata Blocului, Tea Tomescu, Orchestra Simfonica Bucuresti, Times New Roman, Pain Plaisir, Maison Dadoo sau Summer Well. 35% dintre IMM-urile infiintate in Bucuresti si Ilfov si-au deschis contul de capital social la Banca Transilvania, iar volumul de credite acordate in perioada iulie 2016 – martie 2017, in prima etapa a programului, este cu 15% mai mare decat perioada similara anterioara. Etapa a doua a proiectului Bucurestiul Intreprinzator vine cu ceva nou, si anume recomandarea vedetelor: celebritatile alese de Banca Transilvania in program desemneaza cate un brand si il promoveaza.Startul etapei a doua a programului Bucurestiul Intreprinzator este dat de Bean MC, care recomanda incaltamintea de skate de la Danube Footwear, primul produs romanesc pe aceasta nisa si prezinta povestea antreprenorilor care au transformat proiectul de diploma al unuia dintre ei in schita de produs.Comunitatea Bucurestiul Intreprinzator de pe Facebook are peste 30.000 de fani.Sursa: Banca Transilvania Articole similare IMM Subiecte relevante IMM (intreprinderi mici si mijlocii) afaceri banci Q & A