Provident Financial Romania isi face "buletin": compania a implinit anul acesta 14 ani de activitate in tara noastra.
Din 2006 si pana acum, Provident a acordat peste 3,1 milioane de
credite cu o valoare totala de aproape 6,2 miliarde de lei. Adica o valoare medie de aproximativ 2.000 de lei pentru un imprumut. Compania a adaptat, in timp, produsele si serviciile la evolutia economiei si cerintele legislative, cat si in functie de asteptarile clientilor. Daca in 2006, la sfarsitul anului, cea mai mare suma disponibila pentru un imprumut era 2.000 de lei, in acest moment suma este de 10 ori mai mare, ajungand la 20.000 de lei.
In acelasi timp, comportamentul de imprumut s-a modificat pe parcursul celor 14 ani. Astfel, in 2006, suma medie imprumutata era 868 de lei iar termenul mediu de imprumut era 34 de saptamani. Astazi, suma medie imprumutata a crescut de aproape 5 ori, pana la 4.073 de lei. In egala masura, si durata medie a imprumutului s-a marit considerabil si a ajuns la 78 de saptamani.
In total, in 14 ani, angajatii Provident au parcurs aproape 100 de milioane de kilometri pentru a ajunge la clienti, alaturi de care au petrecut in total circa 1,5 miliarde de minute. Reprezentantii Provident de vanzari au si au avut si inainte de pandemie un rol social activ in comunitatile pe care le deservesc, ajutand adesea clientii cu diverse activitati care nu sunt in fisa postului, cum ar fi procurarea de alimente si medicamente sau plata facturilor.
"Multi dintre noi isi aduc aminte cu nostalgie de momentul primirii buletinului de identitate. Dupa 14 ani de activitate, privim cu mandrie in trecut si cu incredere spre viitor si stim ca identitatea noastra s-a construit prin fiecare relatie cu fiecare client, prin fiecare vizita si fiecare poveste aflata. Sute de mii de romani au astazi un istoric de creditare multumita Provident si continuam sa deschidem drumuri noi, in cele mai indepartate puncte ale tarii, la cei mai izolati oameni," a declarat Florin Balcan, directorul general al Provident Financial Romania.
Separat de relatiile personale pe care reprezentantii de vanzari le au cu clientii, Provident a alocat resurse considerabile pentru a asigura calitatea serviciilor in toate interactiunile cu acestia. Astfel, departamentul Call Centre a gestionat, in medie, aproape 1.600 de apeluri pe zi, in perioada septembrie 2013 – mai 2020, adica un total de 2.690.291 de apeluri. In aceeasi perioada, au fost gestionate aproximativ 130.000 de reclamatii, adica, in medie, putin peste 6% din totalul clientilor activi. Pe cat posibil, am incercat sa invatam din greseli si sa propunem solutii care pun pe primul loc clientul. Potrivit celui mai recent sondaj de satisfactie, majoritatea clientilor Provident au afirmat ca sunt multumiti de relatia cu compania si 6 din 10 au declarat ca vor continua sa foloseasca produsele noastre. In plus, o buna parte dintre clientii noi ajung sa ne contacteze ca urmare a recomandarilor venite din partea clientilor existenti.
Dincolo de business, Provident este o mare familie, cu toate particularitatile care definesc modelul de business si asigura continuitate pe termen lung. In cei 14 ani de activitate, Provident a avut 8.737 de angajati unici, parte a acestei mari familii. In tot acest timp, 350 dintre ei si-au intemeiat propriul camin si 420 si-au extins familia de acasa. In plus, 12 colegi sunt in companie inca din primul an de activitate si 506 clienti care au luat un imprumut de la Provident in 2006 au si astazi un imprumut activ.
Pentru a sarbatori impreuna succesul celor 14 ani de activitate in Romania, toti angajatii companiei vor avea posibilitatea sa-si faca “buletin” de Provident. Este atat o asumare a identitatii nationale, in ce priveste compania, cat si o asumare a principiilor care stau la baza modelului de business, in ce priveste angajatii.
Sursa: Provident