Cu aproape 1,2 milioane de clienti serviti de la deschiderea business-ului in Romania, Provident a imbunatatit constant experienta clientilor, de la prima interactiune cu reprezentantul de vanzari, la semnarea contractului si finalizarea perioadei contractuale. Astfel, in 2018, solicitarile telefonice au fost rezolvate, in medie, in doar 3,5 minute, apelurile au fost preluate in maximum 1 minut si 4 secunde, iar reclamatiile au avut un timp mediu de solutionare de 5,6 zile, considerabil mai rapid decat perioada stipulata legal, de 30 de zile.
Compania a intregistrat, de la debutul activitatii din Romania, peste 170 de milioane de interactiuni cu cei peste 1,1 milioane de clienti unici, pe piata locala. In acest context, anul trecut, din totalul numarului de clienti, doar 0,38% au avut nemultumiri sau nelamuriri in interactiunea sau experienta cu Provident.
De altfel, experienta oferita de Provident clientilor a fost recunoscuta pe plan international si premiata, in acest an, cu distinctia Customer Service Award de catre Business Intelligence Group, organizatie care recunoaste performanta companiilor din intreaga lume in diferite segmente de activitate.
Interactiunile clare si eficiente cu utilizatorii serviciilor Provident determina intelegerea costurilor unui imprumut inca dinainte de a semna contractul respectiv in cazul a 96% dintre clienti, potrivit unui studiu realizat de companie. In acelasi timp, noua din zece utilizatori sunt constienti de raportul dintre costuri si beneficii, in cazul serviciilor Provident.
De altfel, aproape doua treimi dintre clientii companiei admit ca nu ar putea accesa servicii financiare in afara mediului IFN-urilor, iar o treime considera chiar ca o banca nu le-ar acorda, niciodata, un imprumut.
Aproximativ 20% dintre clientii Provident au contractat mai mult de sase imprumuturi de la companie, in cei 13 ani de activitate a furnizorului de
credite, pe piata romaneasca.
Sursa: Provident