Raiffeisen Bank a lansat noile aplicatii pentru mobile si internet banking. Cu un design intuitiv si prietenos, noul Smart Mobile, aplicatia de mobile banking, si noul Raiffeisen Online, aplicatia de internet banking, au afisate toate informatiile despre conturi intr-un singur ecran, un flux de plati simplificat, un control mai bun al cardurilor si logare 100% online datorita Raiffeisen Smart Token.

Noile aplicatii inseamna pentru Raiffeisen Bank inca un pas decisiv facut spre servicii bancare complet digitalizate, intuitive, sigure si usor de folosit. Utilizarea aplicatiilor nu are costuri pentru clientii care au optat pentru pachetele de cont curent ZERO Tot ?i ZERO Simplu. De asemenea, toate platile si incasarile in lei au 0 comision, pentru conturile deschise la bancile de pe teritoriul României.

"Cu un urias efort de echipa, intr-un proces care a implicat toate departamentele bancii in diferite etape ale dezvoltarii, lansam noile aplicatii de mobile si internet banking. Acestea sunt baza ecosistemului digital pe care il construim, in asa fel incat experienta clientilor la interactiunea cu banca sa fie una placuta si simpla", a spus Steven van Groningen, CEO & presedinte Raiffeisen Bank.

Noul Smart Mobile, aplicatia nativa de mobile banking a Raiffeisen Bank, poate fi descarcata din AppStore ?i Google Play si ofera noi optiuni si functionalitati:

- logare si autorizare de plati 100% online, in siguranta, prin SmartToken, care genereaza coduri unice pentru fiecare operatiune sau prin metode biometrice (amprenta sau Face ID). Odata cu instalarea si utilizarea aplicatiei Raiffeisen Smart Token, clientii nu vor mai avea nevoie de reader.
- verificarea rapida a soldului cu ajutorul widget-ului Smart Mobile, fara a mai fi necesara logarea, iar posesorii de Apple Watch isi pot activa widget-ul direct pe ceas;
- blocarea unui , solicitarea unui nou sau reemiterea cardului;
- pentru cardurile de , vizualizarea planului detaliat de rate;
- cautarea rapida a unei plati anterioare;
- efectuarea rapida a unei plati repetitive prin functia "repay";
- afisarea automata a facturilor viitoare (optiunea devine disponibila la prima plata facuta de client).

Sursa: Raiffeisen Bank