Raiffeisen Bank raspunde la declaratiile privind practicile incorecte in relatia cu clientii 20.10.2017 1 2252 In legatura cu declaratiile unor oficiali privind anumite practici inselatoare ale bancii in creditarea CHF, Raiffeisen Bank raspunde acestor acuzatii:"Raiffeisen Bank apreciaza ca neintemeiata concluzia ANPC conform careia banca a avut practici comerciale incorecte in relatia cu clientii care au contractat credite in CHF si sublinieaza cu toata responsabilitatea faptul ca, in activitatea sa, banca a respectat si respecta dispozitiile legale in vigoare.Reamintim opiniei publice faptul ca prevederile legale au suferit modificari multiple de-a lungul anilor, iar aprecierea practicii la un anumit moment trebuie analizata in raport cu dispozitiile legale in vigoare la acea data.Mentionam ca Legea 363/2007 privind combaterea practicilor comerciale incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii, act normativ care sta la baza incheierii procesului-verbal de catre ANPC a intrat in vigoare la inceputul anului 2008, in conditiile in care practicile analizate si sanctionate de catre ANPC vizeaza in mod preponderent anii 2006-2007. Prin urmare nu exista un temei legal care sa justifice sanctionarea noastra si din acest motiv vom contesta in instanta decizia ANPC." au declarat reprezentantii bancii.Sursa: Raiffeisen Bank Articole similare Credite Subiecte relevante ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului) legislatie CHF (Franci Elvetieni) Q & A