Raiffeisen Bank sprijina clientii, furnizorii si angajatii in contextul pandemiei COVID-19 16.03.2020 0 1081 In aceasta perioada, Raiffeisen Bank este alaturi de clienti, angajati, parteneri si furnizori cu solutii care sa ii sprijine in situatia provocata de pandemia COVID 19.Eforturile bancii sunt directionate catre angajati si clienti prin masuri care sa asigure protectia lor, masuri de igiena si limitarea raspandirii infectiilor, de deservire in conditii bune a clientilor.In continuare, prezentam pe scurt principalele masuri pe termen scurt pe care le-am luat, urmand sa adaptam tot ceea ce facem in functie de evolutia situatiei.Pentru clienti:Clientii persoane fizice ai bancii care au credite in derulare au, majoritatea, posibilitatea prevazuta deja in contracte, de a opta pentru o pauza de pana la 3 luni la plata ratelor. In acelasi timp, pentru clientii care nu au o astfel de optiune, dar au dificultati temporare la plata ratelor, vom gasi solutii individualizate. Ambele categorii de clienti sunt rugate sa sune la 0800800555 (de luni pana vineri intre 9.00-20.00). Colegii nostri din zonele de Corporate si IMM discuta cu clientii sa inteleaga care este situatia si sa gasim impreuna solutii pentru sustinerea activitatii acestora, cu prioritate a companiilor din industriile cele mai afectate pe termen scurt. In plus, banca acorda pentru clientii sai, persoane juridice, comision 0 pentru platile la POS-uri, pana la 30 aprilie 2020.Banca va discuta cu partenerii si furnizorii sai pentru a reduce termenele de plata a produselor si serviciilor livrate, tot in ideea de a-i ajuta in aceasta perioada.Pentru angajati:- Angajatii din Administratia Centrala sau agentii care sunt intr-una dintre categoriile de risc precizate de autoritatile medicale, indiferent daca lucreaza de acasa sau nu lucreaza, nu vor avea venitul afectat;- Programul de lucru al angajatilor a fost decalat;- Materiale sanitare au fost distributie in toate unitatile si cladirile bancii, de asemenea materiale de protectie pentru personalul care lucreaza cu publicul;Monitorizam numarul de persoane din agentii (angajati si clienti) si vom lua masuri astfel incat distanta si numarul de persoane prezente intr-o incapere sa fie reduse.A fost schimbat deocamdata programul in 11 agentii ale bancii pentru ca ele sunt situate in mall-uri sau centre comerciale aglomerate, iar acestea si-au redus activitatea ca masura de preventie.Anumite unitati ale bancii, in orasele si localitatile in care avem mai multe, se pot inchide in anumite circumstante. Sursa: Raiffeisen Bank Articole similare Credite Q & A