Recomandari BCR privind utilizarea in siguranta a serviciilor bancare 13.03.2020 0 1087 Banca Comerciala Romana recomanda clientilor sa respecte cu strictete, in aceasta perioada, regulile de igiena si de prevenire a raspandirii virusurilor.Recomandarile noastre sunt simple:Aveti grija de comunitatea din jurul vostru, daca ati calatorit in tari sau zone afectate de coronavirus si evitati deplasarile in spatiul public, inclusiv in agentiile bancare;Respectati cu strictete regulile de izolare si carantina recomandate de autoritatile publice, pe care BCR le sprijina activ ca protectie a intregii comunitati;Respectati regulile afisate la intrarea in unitati, mai ales cu privire la numarul de persoane care pot fi deservite in acelasi timp, precum si indicatiile personalului;Pastrati o distanta sigura, de cel putin 1,5 metri, fata de persoanele din unitatea bancara - clienti sau angajati;Spalati-va pe maini ori de cate ori aveti ocazia, cel putin 20 de secunde si utilizati cat mai des substante dezinfectante si imediat dupa utilizarea unor suprafete sau obiecte de contact public - hartii, contracte, bancomate, clante, manere, balustrade, bare de sprijin sau altele;Dezinfectati periodic lucrurile personale pe care le folositi in spatiul public: telefon mobil, cartea de identitate, carduri bancare sau de alt tip;Evitati atingerea fetelor cu mainile si contactul fizic direct cu alte persoane, prin gesturi cum ar fi: strangerea mainilor, imbratisarile, sarutul obrajilor sau al mainilor;Folositi acum, mai mult decat oricand, serviciile digitale bancare. BCR ofera, prin George, o gama completa de servicii bancare curente, 100% online: deschidere de cont curent cu card atasat, ce poate fi trimis la domiciliu, credit online de nevoi personale, refinantare online pentru alte credite, management carduri, asigurari, plata facturi, asset-management. Prin George, aveti acces 24/7 la propriile resurse financiare, aplicatia fiind accesibila de pe orice calculator, smartphone si tableta;Utilizati cu incredere toate resursele alternative de verificare si gestionare a serviciilor si produselor voastre. Suntem disponibili non-stop la ContactCenter BCR, apeland *2227 de pe orice telefon mobil din orice retea nationala sau +4 021.407.42.00 pentru apeluri internationale. Clientii care ne apeleaza telefonic pot beneficia 24/7 de urmatoarele servicii, in regim de siguranta:Verificare cont curent;Asistenta de specialitate in utilizarea serviciilor de Internet si Mobile Banking;Asistenta de urgenta pentru carduri;Informatii personalizate si generale despre produsele si serviciile BCR.Folositi mijloacele moderne de plata contactless, in special in transportul public. La metrou, de exemplu, puteti sa intrati fara sa atingeti nimic, dupa ce am finalizat recent, impreuna cu Metrorex, implementarea noii solutii de plata cu cardul contactless, dar si cu dispozitivele ce permit plata NFC (telefoane, ceasuri inteligente). Astfel, in toate cele 53 de statii de metrou din Bucuresti, din care 43 cu acces modernizat si 10 statii cu acces prin turnichete, plata cu cardurile contactless Mastercard/VISA este posibila pentru orice posesor de card, indiferent de banca emitenta, fara niciun comision. O solutie similara de plata direct in mijloacele de transport a fost introdusa de BCR in alte 12 orase din tara: Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara, Sibiu, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Buzau, Baia Mare, Ramnicu-Valcea, Resita si Sighisoara.Reteaua noastra extinsa de automate bancare, cea mai mare din tara, este monitorizata permanent, pentru a asigura alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) si a masinilor multifunctionale (MFM) ce vor fi permanent la dispozitia clientilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Sursa: BCR Articole similare Economie Q & A