Reduceri si puncte de fidelitate aditionale pentru clientii KRUK Romania 03.10.2017 0 4119 KRUK aniverseaza anul acesta 10 ani de activitate in Romania si, cu aceasta ocazie, clientii companiei pot beneficia de o serie de oferte in lunile octombrie si noiembrie. Printre acestea se numara reduceri ale sumelor datorate pentru clientii care semneaza un angajament de plata in aceste luni si, de asemenea, pentru angajamentele incheiate in perioada mentionata, la achitarea ratelor, clientii KRUK primesc mai multe puncte in cadrul programului de fidelitate Dorinte Implinite."Primii 10 ani din istoria KRUK Romania au insemnat provocari, inovare, realizari si o atentie sporita acordata clientilor nostri. In acest sens, oferim clientilor nostri aceste beneficii care vor fi bine primite, cu siguranta. Ne bucuram sa putem spune ca suntem apreciati atat de mediul de afaceri, cat si de clientii care inteleg abordarea noastra amiabila menita sa ofere solutii viabile, de iesire din impasul financiar in care o persoana se poate afla la un moment dat in viata", a spus Tomasz Ignaczak, Directorul General al KRUK Romania.Aceasta campanie de beneficii este prima de acest fel desfasurata de companie si se adreseaza tuturor clientilor KRUK Romania. Astfel:a) la stabilirea unui angajament de plata in lunile octombrie si noiembrie, clientii pot beneficia de un discount de 10% din creanta si, daca opteaza pentru programul de fidelitate Dorinte Implinite, vor primi puncte bonus de 10 ori valoarea primei rate din angajament, la confirmarea achitarii acesteia conform scadentarului;b) clientii care nu au un grafic de rate si care doresc achitarea integrala a sumei totale datorate, vor primi un discount suplimentar de 10% la plata integrala a datoriei in lunile octombrie si noiembrie.Clientii KRUK vor fi informati despre existenta acestor oferte aniversare odata cu primirea notificarilor lunii octombrie si prin intermediul oricaror alte canale de comunicare folosite de companie. Pentru informatii suplimentare clientii pot sa contacteze compania la numarul de telefon 031 413 2020, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 - 20:00 si sambata intre orele 09.00 – 14.00 sau la adresa de e-mail: contact@kruk.com.ro.KRUK a fost prima companie de profil care a implementat in Romania un model de colectare pe cale amiabila si a desfasurat campanii de comunicare in masa, adresate persoanelor cu datorii, folosind un mix de canale media: TV, presa scrisa, online si social media. Clientii si publicul larg au fost astfel informati despre modalitatile pe care le au la dispozitie pentru a-si rezolva problemele financiare. Esalonarea platii datoriilor in rate convenabile, adaptate situatiei curente sunt solutiile la care clientii ajung impreuna cu agentii KRUK, fie cei din Contact Center, fie cei de colectare directa pe teren.KRUK Romania este un jucator activ pe segmentul achizitiilor de portofolii de creante din Romania si avea in administrare la sfarsitul primului semestru din 2017, peste 1 200 000 cazuri, cu o valoare nominala totala de aproximativ 14 miliarde lei. Compania este membra a Grupului KRUK, liderul pietei de management al creantelor din zona Europei Centrale, care desfasoara operatiuni in sapte tari: Polonia, Romania, Republica Ceha, Slovacia, Germania, Italia si Spania.Sursa: KRUK Articole similare Credite Subiecte relevante Recuperare creante clienti datorii Q & A