Robotul Livia de la BT® ofera informatii inclusiv clientilor BT Direct 07.05.2018 0 1180 Peste 500.000 de raspunsuri pentru clientii Bancii Transilvania, in perioada ianuarie – aprilie a.c., prin intermediul robotuluiClientii BT Direct, companie a Grupului Financiar Banca Transilvania, pot obtine de acum inainte informatii despre soldul creditelor si ratele aferente inclusiv prin intermediul Robotului Livia de la BT®, prin Facebook si Skype.Detalii pentru clientii BT Direct, pentru a lua legatura cu robotul Livia de la BT®: Prin pagina de Facebook Livia de la BT: -> Messenger -> Start -> Inregistrare -> completarea codului de pe infocardul BTD, care este format din BTD5 + numarul contractului -> adresarea intrebarii in scrisPrin Skype: Se adauga Livia de la BT in lista de contacte -> Start -> Inregistrare -> completare cu codul de identificare financiara -> adresare intrebare in scrisRobotul a fost lansat in mai 2017 si este una dintre modalitatile prin care clientii Bancii Transilvania si, mai nou, a companiei BT Direct, pot afla informatii utile. In primele patru luni ale anului, Livia de la BT® a oferit peste 500.000 de raspunsuri referitoare la conturile, produsele si serviciile bancii. Sursa: Banca Transilvania Articole similare Financiar Q & A