Robotul Livia de la BT® ofera clientilor bancii informatii inclusiv prin telefon, pe langa Facebook Messenger si Skype 23.03.2018 0 1337 Clientii BT persoane fizice au la dispozitie o modalitate in plus de a afla anumite informatii de care au nevoie de la Banca Transilvania: telefonic, prin robotul Livia de la BT®. Cu robotul Livia de la BT® se poate lua legatura non-stop, apeland numarul de call center al bancii, 0264 308 028 sau *8028, pentru urmatoarele detalii: Suma din contul curent – deschis in lei sau in alta valuta;Suma din contul cardului de cumparaturi STAR;IBAN-ul contului curent – deschis in lei sau in alta valutaIBAN-ul contului cardului de cumparaturi STARSuma care trebuie depusa pe cardul de cumparaturi, dar si cea care a fost depusa in luna care este in cursLa primul apel catre robot, este necesara setarea unei parole de acces, care trebuie folosita de fiecare data cand clientul ia legatura cu Livia de la BT®. Livia de la BT® ofera, de asemenea, informatii prin Facebook Messenger si Skype, prin intermediul carora robotul a oferit in ianuarie – februarie a.c. peste 200.000 de raspunsuri. Lansat in mai 2017, este una dintre optiunile pe care clientii Bancii Transilvania le au la dispozitie pentru a interactiona cu banca, celelalte fiind sucursalele si agentiile, echipa call center, platforma de intrebari si raspunsuri Intreb BT si social media. Sursa: Banca Transilvania Articole similare Carduri Conturi Curente Subiecte relevante cont bancar cont curent Q & A