OMNIASIG Vienna Insurance Group lanseaza aplicatia de mobil "OMNIASIG", prin care clientii persoane fizice isi pot cumpara polite de asigurare sau isi pot plati ratele si primele de asigurare foarte simplu si rapid, in doar cateva minute, direct de pe telefon.
Aplicatia ofera un proces 100% digital de achizitie a politelor, are o interfata intuitiva, usor de folosit si a fost configurata pornind de la obiectivul principal de a oferi o experienta cat mai placuta utilizatorului. In acelasi timp, aplicatia ofera si masuri de securitate sporite, precum autentificarea biometrica, pentru a putea pastra confidentialitatea datelor clientilor.
Prin intermediul acestei aplicatii, compania urmareste sa explice consumatorilor din Romania cat mai simplu, transparent si clar asigurarile, precum si de a le face cat mai accesibile acestora, la doar un click distanta. Aplicatia poate fi descarcata din AppStore si GooglePlay, fiind disponibila pe Android si iOS.
Crearea unui
cont in aplicatia de mobil OMNIASIG si emiterea unei polite de asigurare a locuintei (obligatorii, facultative sau pachet format din aceste doua polite), dureaza mai putin de 10 minute. Clientii isi pot gestiona in contul lor toate politele emise din aplicatie. In aceasta prima etapa, clientii pot achizitiona prin aplicatie, din confortul propriei case, polite de asigurare a locuintei: polita obligatorie PAD, polita de asigurare facultativa a locuintei, sau un pachet ce le include pe ambele.
"Digitalizarea reprezinta de mai mult timp un pilon foarte important in strategia noastra de dezvoltare, pentru ca lumea este intr-o continua schimbare. OMNIASIG este o companie orientata mereu catre client si se adapteaza permanent, oferind solutii inovatoare care sa raspunda nevoilor asiguratilor nostri. Astfel, lansam acum acest nou tool digital adaptat momentului, aplicatia de mobil OMNIASIG, prin care venim in sprijinul consumatorilor din Romania, oferindu-le acestora posibilitatea de a accesa o polita de asigurare la doar un click distanta. In perioada urmatoare, aplicatia se va dezvolta si va include noi facilitati, din ce in ce mai utile pentru asiguratii nostri."
OMNIASIG va include treptat in aplicatie o gama din ce in ce mai larga de produse, precum asigurarile auto, de calatorie sau asigurarile de sanatate. Totodata, in urmatoarea etapa, in aplicatie va fi implementat intregul proces de solutionare a daunelor, integral digital.
Lansarea acestei aplicatii de mobil face parte din strategia de inovare a companiei, prin care OMNIASIG pune pe primul plan nevoile clientilor, oferindu-le o experienta cat mai placuta, sigura si usoara, in relatia cu produsele si serviciile din portofoliu.
Sursa: OMNIASIG