finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. Samsung, iPhone si Huawei, cele mai inovatoare branduri de gadgeturi in perceptia romanilor

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Samsung, iPhone si Huawei, cele mai inovatoare branduri de gadgeturi in perceptia romanilor

18.04.2018
0 1229

Samsung, iPhone si Huawei au fost desemnate de romani cele mai inovatoare branduri de gadgeturi conform studiului realizat de Unlock Market Research in perioada martie-aprilie 2018 pentru revista Biz.

"In actualul context al utilitatii gadgeturilor, inovatia se redefineste si nu mai inseamana doar cea mai noua tehnologie sau cat mai multe feature-uri in plus. Mici detalii, calitatea ridicata a materialelor, o camera foto cu beautify sau un smart watch care se integreaza in outfit-ul tau pot sa faca diferenta," spune Alexandra Cojocaru, Quantitativ Research Manager in cadrul Unlock Market Research.

Conform studiului "Cele mai inovatoare branduri tech" in top 10 au mai fost nominalizate brandurile Sony, Philips, Asus, HP, LG, Lenovo si iPad. Studiul a fost lansat in cadrul evenimentului BIZ Innovation Forum si include 30 de brand-uri. Top-ul complet poate fi vazut pe site-ul revistei Biz www.revistabiz.ro/top-30-cele-mai-inovatoare-branduri-de-tehnologie

Romanii au trecut de faza "all in one", cand se punea foarte mult accentul ca telefonul mobil sa faca de toate, sa aiba aplicatii pentru orice. Studiul a mai aratat ca piata din Romania este in prezent intr-o faza de selectivitate si specializare, in ceea ce priveste gadgeturile. Perceptia consumatorilor este ca un gadget multifunctional nu are cum sa fie la fel de performant ca unul specializat, iar consumatorul roman alege doar acele gadgeturi care sunt relevante pentru el, care aduc realmente valoare adaugata.

"Inovatia creeaza valoare de piata pentru orice brand, ea este cheia succesului si nu doar pe piata de tehnologie, am simtit-o si noi in dezvoltarea business-ului Biz. Romanii iubesc tehnologia si iubesc brandurile. Studiul "Cele mai inovatoare branduri tech" evidentiaza marcile care reusesc sa fie aproape de
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
consumatori
si sa livreze inovatie relevanta pentru ei," spune Marta Usurelu, Owner & Redactor Sef Revista Biz.

"Tehnologia nu sta pe loc si nici noi nu ar trebui. Acum avem acces la o lume plina de posibilitati si de experiente mai bogate prin intermediul unei tehnologii si al unor produse inovatoare. Ne dedicam eforturile creativitatii, valorilor impartasite cu partenerii nostri, inovatiei si oamenilor extraordinari care ne inconjoara si am construit un brand pe care oamenii il iubesc si il plaseaza in topul preferintelor," mentioneaza Simona Panait, Head of Corporate Marketing & Communications South-East Europe, Samsung.

Studiul "Cele mai inovatoare branduri tech" a fost realizat pe un esantion reprezentativ de 450 de persoane, cu varste cuprinse intre 16 si 45 de ani, din mediul urban mare si mediu. Gradul de inovare a fost determinat folosind metoda Maximum Differentiation Scaling. Studiul si-a propus masurarea perceptiei consumatorilor pentru marcile de gadgeturi cu care interactioneaza in viata de zi cu zi din punct de vedere al gradului de inovatie pe care il atribuie acestora. De asemenea, performanta unei marci in cadrul studiului a tinut in mod indirect si de notorietatea acesteia in randul consumatorului – daca acestuia nu ii era familiara o anumita marca, el nu a putut sa o evalueze

Respondentii au realizat alegeri multiple intre marci (cea mai inovatoare marca si cea mai putin inovatoare), in urma carora a fost calculat un indice de inovatie. Ierarhia marcilor a fost realizata pe baza unui index cumulat calculat folosind scorul de inovatie precum si gradul de interactiune cu marca.

Sursa: Revista Biz
Articole similare
Economie
Subiecte relevante
studiu de caz antreprenor companii private studii economie

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#