Satisfaction Guarantee sau cum isi rasplateste Banca Comerciala Feroviara clientii nemultumiti 14.09.2015 0 2938 Daca pana acum eventualele nemultumiri ale clientilor Bancii Comerciale Feroviara isi gaseau rezolvarea in decizia de a-si inchide conturile, incepand din toamna aceasta, cei care opteaza pentru un pachet Primus si renunta la el dupa un an, au posibilitatea de a fi rasplatiti de banca.Satisfaction Guarantee este o facilitate pusa la dispozitie persoanelor fizice in efortul de a crea o relatie pe termen lung, in cadrul careia Banca Comerciala Feroviara isi asuma deschis riscul de a nu se fi ridicat la asteptarile clientilor.Conditiile de accesare a acestei optiuni includ deschiderea unui cont Primus fara sa fi fost anterior client al Bancii, inregistrarea in contul curent a cel putin o incasare lunara cu valoarea minima de 6500 lei, timp de douasprezece luni consecutiv, cat si exprimarea unei solicitari de incheiere a relatiei de afaceri cu Banca. Aceasta solicitare, precum si plata garantiei, trebuie sa fie incluse intr-o cerere scrisa si depusa la ghiseul Bancii. Termenul pentru depunere este ultima zi lucratoare din luna urmatoare aniversarii a douasprezece luni de la prima incasare in contul curent a sumei minime de mai sus.Solicitarea clientului va fi analizata intr-un interval de cinci zile lucratoare din momentul depunerii in intervalul exprimat, iar Banca va analiza respectarea tuturor conditiilor de indeplinire pentru acordarea garantiei si va efectua plata in contul curent in lei al clientului, in cazul in care solicitarea de plata este solutionata pozitiv. Din suma acordata de catre Banca, se va retine cota de impozit aplicabil la data platii. Conditiile ofertei pot fi consultate integral in sucursalele BCF si pe site.Produsul PRIMUS by BCF este un pachet bancar lansat in anul 2014, transparent si cuprinzator, la cele mai mici costuri, incluzand facilitati inovative pe piata.Sursa: Comunicat de Presa Banca Comerciala Feroviara Subiecte relevante clienti cont bancar Q & A