Societe Generale European Business Services ajunge la 1000 de angajati in centrul de servicii din Bucuresti 15.06.2017 0 1388 Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in urma unei cresteri accelerate din ultimii trei ani. Societe Generale European Business Services intra in topul celor mai mari 10 centre de servicii din Romania, sector care atrage peste 7% din populatia angajata. Societe Generale European Business Services a fost fondata in 2011 si a inregistrat o crestere medie de 50% de la an la an, adaugand noi servicii in portofoliu si marind constant numarul de angajati. Astfel, de la un centru specializat in domeniul financiar, compania ofera acum o gama extinsa de servicii financiare, de resurse umane, IT sau Back Office si deserveste peste 35 de tari. In cadrul liniilor de business ale Societe Generale European Business Services, serviciile pentru procese organizationale reprezinta 70% din activitate, in timp ce 30% sunt reprezentate de serviciile de suport si dezvoltare IT. Planurile de dezvoltare ale Societe Generale European Business Services vizeaza cresterea ponderii serviciilor de IT in viitor. Din cei 1000 de angajati ai centrului, 35% sunt responsabili de zona de servicii financiare, 20% de serviciile de HR si servicii partajate, in timp ce mai mult de 30% sunt specializati in servicii de IT. "Rolul Societe Generale European Business Services este foarte important pentru Grupul Societe Generale care se bazeaza din ce in ce mai mult pe serviciile de calitate ale centrului ca parte din strategia de transformare la nivel mondial. Intr-o perioada scurta, am reusit sa devenim un reper regional de excelenta pentru operatiunile grupului si acest lucru se datoreaza echipei extraordinar de capabile si dedicate pe care o avem aici, celor 1000 de angajati pe care ii sarbatorim astazi. Ei sunt cei care ne ajuta sa ne dezvoltam pe zi ce trece intr-un mediu dominat de inovatie si performanta. Acest lucru inseamna: servicii de calitate, preocuparea pentru satisfactia clientilor si capacitatea de a livra la standarde inalte repede, pentru ca timpul este o resursa importanta pentru clienti", declara Philippe Garcet, CEO Societe Generale European Business Services. In urmatorii ani, focusul Societe Generale European Business Services va fi de a continua sa-si dezvolte pozitia actuala de centru de excelenta oferind solutii inteligente de business cu ajutorul unei echipe centrate pe inovatie. Sursa: Societe Generale European Business Services Articole similare Economie Subiecte relevante servicii financiare servicii financiar bancare economie Q & A