finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. Spune-mi cui vrei sa te adresezi ca sa-ti spun ce tip de influencer sau software ti se potriveste

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Spune-mi cui vrei sa te adresezi ca sa-ti spun ce tip de influencer sau software ti se potriveste

01.09.2017
0 1086

In strategiile de marketing castiga teren solutiile care nu doar promit viralizarea, ci o si garanteaza. Influencer Marketing-ul nu este doar o unealta inteligenta, care iti genereaza return-of-investment, este solutia care te ajuta sa castigi increderea clientului tau si, pe termen lung, sa urci pe podiumul love-brand-urilor.

Totodata, in era vitezei, cand decizia clientului nu mai este atat de previzibila, cum vorbesti pe limba lui? Iti eficientizezi comunicarea folosind un software marketing automatizat, care iti permite sa trimiti mesaje personalizate si relevante – astfel ca marketingul automatizat devine "magia" care face ca sageata sa loveasca direct la tinta.

Ce alegi?

Ce faci cand vrei sa-ti cumperi o masina? Research, evident. Ai la indemana toate tool-urile erei internetului, site-uri, Social Media, forumuri si, nu in ultimul rand, parerile celor din jurul tau. Totusi, parca o parere avizata din partea cuiva care testeaza masini ca ocupatie principala cantareste ceva mai mult. Felicitari, tocmai ai luat in calcul parerea unui Influencer! Un Influencer este de obicei "un personaj cunoscut" cu o "fata prietenoasa", care se adreseaza unei anumite nise de
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
consumatori
si care are un impact semnificativ in a influenta puterea de cumparare a respectivei nise. Fie ca vorbim despre celebritati din mass-media, fie ca vorbim despre bloggeri, vloggeri, instagrammeri si asa mai departe, Influencerii se bucura de notorietate si au avantajul de a beneficia si de increderea comunitatii careia i se adreseaza.

3 stereotipuri de Influenceri stabilite in urma mai multor sondaje realizate in mediul online romanesc

Profesionistii – oamenii consacrati intr-un anumit domeniu (media, IT, medical, etc), care si-au creat o imagine datorita know-how-ului si a informatiilor extrem de relevante din domeniul lor.

Bloggerii – oamenii obisnuiti care in timp si-au construit efectiv statutul de Influenceri prezentand constant informatii dintr-un anumit domeniu (gatit, fashion, etc.) pana si-au castigat o anumita nisa si renumele.

Celebritatile locale – persoanele publice, vesnic prezente la TV, care au gasit inca un canal de comunicare cu fanii in mediul online.

Care solutie e mai eficienta?

Raspunsul corect? Ambele. Insa indiferent care este obiectivul campaniei tale, ai nevoie mai intai sa identifici segmentele tinta carora te adresezi. Iar segmentarea este una dintre caracteristicile principale ale oricarui soft de marketing automation. In plus, un soft de marketing automatizat iti va oferi posibilitatea de a optimiza campaniile astfel incat sa economisesti timp si bani comunicand pe canalele cele mai potrivite. De exemplu, poti derula o campanie dedicata utilizatorilor de mobil folosind emailul sau canalele de social media. Solutiile de marketing automation au rolul de-a anticipa comportamentul clientilor, bazandu-se pe comportamentul lor anterior. Astfel tu vei putea livra o comunicare unitara si personalizata in functie de audienta. Clientul nu este "bombardat" cu informatii inutile, ci i se ofera exact ceea ce i-ar atrage atentia, in mediul in care se simte acesta confortabil. Si toata lumea este fericita!

Vrei mai multe informatii?

Printre cei 10 speakeri ai celei de-a 9a editii a Conferintei "Marketing in Direct", unde tema de mai sus este dezbatuta pe 26 Septembrie la Clubul Diplomatic Bucuresti, se numara Mikey Hash (Vloggerul nr 1 din Romania & Antreprenor), Radu Moraru (Nasul.tv & Antreprenor), Serban Huidu (owner ‚Cronica Carcotasilor’ & Co-owner cronicipebune.ro), Adina Necula (Beauty Specialist & Founder LadyLike), Dana Sota (Beauty & Wellness Consultant), Laura Giurcanu (Blogger), Geanina Staicu-Avram (food blogger Jamilacuisine.ro). Moderatorul editiei va fi Laura Dragomir (Comunicare & Public Speaking).

Articole similare
Economie

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#