finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. Studiu Groupama: Increderea in asiguratori creste

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Studiu Groupama: Increderea in asiguratori creste

10.12.2020
0 494

Eventualitatea unei pensii mici, posibilitatea producerii unui accident sau lipsa unor economii pentru nevoi urgente reprezinta principalele riscuri care ii determina pe clienti sa ia in calcul incheierea unei asigurari facultative

Intr-un an cu multe provocari, caracterizat de un context economic volatil, modul in care romanii se raporteaza la asigurari este si el in schimbare, conform unui studiu realizat de catre IRSOP pentru Groupama Asigurari, unul dintre liderii pietei de asigurari din Romania.

Conform studiului realizat de IRSOP pentru Groupama, eventualitatea unei pensii mici, posibilitatea producerii unui accident sau lipsa unor economii pentru nevoi urgente reprezinta principalele riscuri care ii determina pe clienti sa ia in calcul incheierea unei asigurari facultative. Barierele care ar putea interveni in decizia de cumparare tin de costuri, pentru 28% dintre respondenti sau, pentru 24% dintre acestia, de nevoia de prioritizare a altor urgente de ordin financiar. Daca in anii anteriori lipsa increderii in asiguratori era de asemenea un criteriu care influenta in mod negativ decizia de cumparare, anul acesta se observa o scadere notabila in randul celor sceptici, de la 22% in 2018, la 14% in 2020.

„Analizam constant nevoile clientilor nostri si tendintele legate de comportamentul lor de
Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale. Nu o lăsa să treacă, ia-ti creditul de nevoi personale online, în doar 10 minute!
consum
, pentru a putea raspunde cu produse si servicii flexibile, personalizabile, adaptate nevoilor lor reale. Pe fondul crizei sanitare, asistam la schimbari in obiceiurile de
Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale. Nu o lăsa să treacă, ia-ti creditul de nevoi personale online, în doar 10 minute!
consum
, la o grija mai mare fata de lucrurile care conteaza cu adevarat – sanatatea noastra si a celor dragi, siguranta locului pe care il numim ”acasa” sau viitorul copiilor nostri. Noi am raspuns cu produse flexibile, cu o decizie contrara practicii standard, aceea de a acoperi riscurile asociate COVID-19 si cu o paleta larga de servicii usor de accesat, de la distanta – notificarea daunelor online, inspectii de risc online. Recent, am introdus si optiunea de semnare electronica a politelor si documentelor de asigurare. Este o modalitate simpla, functioneaza de pe dispozitivele mobile, fara a fi necesara instalarea unei aplicatii si le permite clientilor sa stocheze toate documentele intr-un singur fisier, pe dispozitivul personal
”, a declarat Georgiana Miron, Director Marketing, Comunicare si Servicii Clienti Groupama Asigurari.

In ceea ce priveste asigurarile de locuinta, 77% dintre respondentii cu venituri mari declara ca au o asigurare obligatorie a locuintei, in timp ce 46% dintre acestia detin si o polita facultativa. In cazul clientilor cu venituri mici, doar 22% dintre ei au ales sa isi asigure locuinta extra fata de asigurarea PAD obligatorie, detinuta de 40% dintre ei. Studiul arata si faptul ca tinerii cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani, in special femeile, sunt mai preocupati de incheierea unei asigurari de locuinta. In topul regiunilor cu cele mai multe polite de locuinta, obligatorii sau facultative, se afla Bucurestiul, urmat de Transilvania, regiunea de Sud a Romaniei si Moldova.

O tendinta asemanatoare se observa si in cazul asigurarilor CASCO, unde 23% dintre clientii cu venituri mari au o astfel de polita facultativa, spre deosebire de doar 12% dintre cei cu venituri sub 4.000 lei/lunar. De aceasta data, segmentul de varsta 45-55 de ani este mai interesat de incheierea unei asigurari facultative a autoturismului, capitala tarii fiind in continuare in top, urmata de Moldova.
La nivelul asigurarilor de calatorie se observa o crestere a ponderii clientilor cu venituri mici, astfel ca 45% dintre acestia aleg sa plece in vacante cu o asigurare de calatorie. Si in acest caz, clientii cu venituri mari sunt cei care aleg cel mai des sa incheie o astfel de polita – 79%, in special cei cu varste cuprinse intre 35-55 de ani.

In ceea ce priveste tendintele generale ale pietei, studiul arata faptul ca, pe segmentul analizat, asigurarile de sanatate genereaza cel mai mare interes si un potential de crestere care poate fi insa puternic influentat de evolutia crizei sanitare.

Groupama se remarca in perceptia segmentului analizat cu o imagine foarte buna, fiind caracterizata ca o companie de incredere, onesta, cu o reputatie buna si orientata catre client, respondentii plasand-o in topul companiilor de asigurare in functie de aceste atribute.
Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ pentru populatia cu varste cuprinse intre 22-55 de ani, din mediul urban, in perioada 14 septembrie – 9 octombrie 2020. Datele au fost colectate utilizand metodologia CATI (interviuri telefonice asistate de computer).
Articole similare
Asigurari

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#