Studiu ING Bank: unul din trei romani si-a descoperit un nou hobby in timpul pandemiei 12.08.2020 0 503 Studiu ING Bank: unul din trei romani si-a descoperit un nou hobby in timpul pandemiei• Studiul arata faptul ca romanii au un simt puternic al comunitatii, iar hobby-urile acestora reflecta nevoia de a fi aproape de ceilalti;• In perioada pandemiei, romanii au inlocuit socializarea in persoana cu noi hobby-uri, precum filmele si serialele sau timpul petrecut cu familia;• Intrebati ce ar face daca ziua ar avea 26 de ore, unul din trei romani spun ca s-ar odihni mai mult. Cu ocazia lansarii noii directii de brand – do your thing – la nivel local, ING Bank Romania a realizat un nou studiu pentru a vedea in ce mod romanii s-au adaptat noilor realitati aduse de pandemie, daca simt ca au mai mult timp pentru ei si cum si-au reevaluat prioritatile in timpul pandemiei. "Rezultatele studiului demonstreaza capacitatea noastra de a ne adapta si de a reusi sa ne bucuram de viata, chiar si in cele mai dificile situatii. Cred ca toti simtim acum mai mult ca niciodata nevoia de a fi alaturi de cei apropiati, sa ne relaxam sau sa facem lucruri pentru noi, oricat de mici. In ciuda faptului ca pandemia a impus mai multe restrictii care ne-au limitat posibilitatile de socializare pentru propria noastra siguranta, ne-am repliat si am reusit sa gasim alternative, unele mai creative ca altele. Si tocmai acest spirit este sarbatorit prin noua noastra directie de brand, lansata de curand in Romania. Noi le spunem clientilor nostri ‘do your thing’, ING este aici sa te sustina ca sa te poti ocupa de ceea ce iubesti.", a declarat Silvia Mihailescu, Director Marketing, Comunicare si CSR ING Bank Romania.Ce motivatii au romanii in spatele hobby-urilor Rezultatele studiului arata faptul ca romanii pot fi caracterizati drept persoane extrovertite, care pun mare pret pe socializarea cu familia si prietenii. Acestia au nevoie activitati care sa le ofere deschidere, conexiune si libertate de exprimare. Pentru jumatate dintre respondenti, hobby-urile sunt un prilej de a socializa si a se simti inclusi in comunitate. 19% dintre respondenti declara ca hobby-urile pe care le aleg au scopuri de dezvoltare personala, iar 17% spun ca activitatile pe care le practica ii ajuta sa schimbe in bine lumea din jurul lor si sa se simta utili. Mai mult, 15% sustin ca practica hobby-uri pentru a se simti mai veseli si pentru mentinerea echilibrului emotional.Activitatile afectate in perioada pandemieiPandemia a afectat puternic optiunile romanilor in materie de hobby-uri si petrecere a timpului liber, limitand interactiunea sociala. Astfel, atunci cand au fost intrebati despre activitatile care le lipsesc cel mai mult, majoritatea respondentilor au invocat activitati de socializare, precum distractia cu prietenii (64%), aniversarile si ocaziile speciale sarbatorite impreuna cu cei dragi (56%), calatoriile (54%), servirea mesei la restaurant (53%), socializarea in baruri si terase (52%), mersul la cinema (51%), precum si participarea la concerte si festivaluri (48%). Ce solutii au gasit Desi activitatile de socializare fata in fata le-au lipsit cel mai mult, 46% dintre romani au ales sa stea in siguranta si confortul propriului camin pentru a urmari mai multe filme si seriale. Pe locul doi si trei in preferinte s-au aflat petrecerea timpului pe retelele de socializare (37%) si mai mult timp petrecut cu partenerul de viata si cu familia (36%). 34% s-au odihnit mai mult, tot atatia au ascultat muzica si 32% au citit carti. Urmatoarele pe lista de preferinte in timpul pandemiei au fost activitatile domestice precum gatitul, renovarea casei sau gradinaritul.Doar trei din 10 romani considera ca au mai mult timp decat inainte. Insa daca ziua ar avea cu doua ore in plus, patru din 10 romani ar dori sa doarma mai mult, si trei din 10 ar opta pentru activitati recreationale ca mersul in natura sau cititul. Inspiratia romanilor pentru noi hobby-uriCa sursa de inspiratie pentru hobby-uri sau optiuni noi de petrecere a timpului liber, romanii s-au inspirat cel mai mult citind articolele de pe internet (34%), de la familie (34%) si din videoclipurile de pe YouTube (27%). Insa doar 34% dintre romani declara ca au descoperit o noua ocupatie favorita in timpul pandemiei.ING si-a propus sa aduca inspiratie romanilor din randul romanilor si a lansat un concurs national unde protagonisti sunt cei care au avut curajul sa isi schimbe planurile cu unele noi, cei care au continuat sa faca lucruri importante pentru ei in ciuda pandemiei. Fie ca e vorba de premii de sezon sau o doza mica de faima (noile planuri ale unor castigatori pot sa apara pe canalele de Social Media ale bancii, pe panouri publicitare sau sa se auda la un matinal de radio), participantii le pot obtine trimitand poze sau video-uri cu hobby-urile lor pe platforma dedicata. Sursa: ING Bank Articole similare Economie Q & A Valoare proprietate (RON) Valoare credit (RON) Perioada rambursare (RON) 6 luni 1 ani 2 ani 3 ani 4 ani 5 ani 6 ani 7 ani 8 ani 9 ani 10 ani 11 ani 12 ani 13 ani 14 ani 15 ani 16 ani 17 ani 18 ani 19 ani 20 ani 21 ani 22 ani 23 ani 24 ani 25 ani 26 ani 27 ani 28 ani 29 ani 30 ani 31 ani 32 ani 33 ani 34 ani 35 ani Moneda credit RON EUR Tip credit Ipotecar / Imobiliar Prima Casa Nevoi personale cu ipoteca Punte Refinantare Destinatie credit Achizitie imobil Constructie Renovare Achizitie pamant Refinantare Refinantare credite vechi Nevoi Personale Studii Tratamente medicale Tip dobanda Toate Variabila Fixa Fixa apoi variabila Virare venit Disponibil exclusiv online Cautare Avansata Cautare Rapida Forum FinZoom Recente Cele mai citite Cele mai comentate