finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. Studiu ING Bank: unul din trei romani si-a descoperit un nou hobby in timpul pandemiei

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Studiu ING Bank: unul din trei romani si-a descoperit un nou hobby in timpul pandemiei

12.08.2020
0 503

Studiu ING Bank: unul din trei romani si-a descoperit un nou hobby in timpul pandemiei

• Studiul arata faptul ca romanii au un simt puternic al comunitatii, iar hobby-urile acestora reflecta nevoia de a fi aproape de ceilalti;
• In perioada pandemiei, romanii au inlocuit socializarea in persoana cu noi hobby-uri, precum filmele si serialele sau timpul petrecut cu familia;
• Intrebati ce ar face daca ziua ar avea 26 de ore, unul din trei romani spun ca s-ar odihni mai mult.

Cu ocazia lansarii noii directii de brand – do your thing – la nivel local, ING Bank Romania a realizat un nou studiu pentru a vedea in ce mod romanii s-au adaptat noilor realitati aduse de pandemie, daca simt ca au mai mult timp pentru ei si cum si-au reevaluat prioritatile in timpul pandemiei.

"Rezultatele studiului demonstreaza capacitatea noastra de a ne adapta si de a reusi sa ne bucuram de viata, chiar si in cele mai dificile situatii. Cred ca toti simtim acum mai mult ca niciodata nevoia de a fi alaturi de cei apropiati, sa ne relaxam sau sa facem lucruri pentru noi, oricat de mici. In ciuda faptului ca pandemia a impus mai multe restrictii care ne-au limitat posibilitatile de socializare pentru propria noastra siguranta, ne-am repliat si am reusit sa gasim alternative, unele mai creative ca altele. Si tocmai acest spirit este sarbatorit prin noua noastra directie de brand, lansata de curand in Romania. Noi le spunem clientilor nostri ‘do your thing’, ING este aici sa te sustina ca sa te poti ocupa de ceea ce iubesti.", a declarat Silvia Mihailescu, Director Marketing, Comunicare si CSR ING Bank Romania.

Ce motivatii au romanii in spatele hobby-urilor

Rezultatele studiului arata faptul ca romanii pot fi caracterizati drept persoane extrovertite, care pun mare pret pe socializarea cu familia si prietenii. Acestia au nevoie activitati care sa le ofere deschidere, conexiune si libertate de exprimare. Pentru jumatate dintre respondenti, hobby-urile sunt un prilej de a socializa si a se simti inclusi in comunitate. 19% dintre respondenti declara ca hobby-urile pe care le aleg au scopuri de dezvoltare personala, iar 17% spun ca activitatile pe care le practica ii ajuta sa schimbe in bine lumea din jurul lor si sa se simta utili. Mai mult, 15% sustin ca practica hobby-uri pentru a se simti mai veseli si pentru mentinerea echilibrului emotional.

Activitatile afectate in perioada pandemiei

Pandemia a afectat puternic optiunile romanilor in materie de hobby-uri si petrecere a timpului liber, limitand interactiunea sociala. Astfel, atunci cand au fost intrebati despre activitatile care le lipsesc cel mai mult, majoritatea respondentilor au invocat activitati de socializare, precum distractia cu prietenii (64%), aniversarile si ocaziile speciale sarbatorite impreuna cu cei dragi (56%), calatoriile (54%), servirea mesei la restaurant (53%), socializarea in baruri si terase (52%), mersul la cinema (51%), precum si participarea la concerte si festivaluri (48%).

Ce solutii au gasit

Desi activitatile de socializare fata in fata le-au lipsit cel mai mult, 46% dintre romani au ales sa stea in siguranta si confortul propriului camin pentru a urmari mai multe filme si seriale. Pe locul doi si trei in preferinte s-au aflat petrecerea timpului pe retelele de socializare (37%) si mai mult timp petrecut cu partenerul de viata si cu familia (36%). 34% s-au odihnit mai mult, tot atatia au ascultat muzica si 32% au citit carti. Urmatoarele pe lista de preferinte in timpul pandemiei au fost activitatile domestice precum gatitul, renovarea casei sau gradinaritul.

Doar trei din 10 romani considera ca au mai mult timp decat inainte. Insa daca ziua ar avea cu doua ore in plus, patru din 10 romani ar dori sa doarma mai mult, si trei din 10 ar opta pentru activitati recreationale ca mersul in natura sau cititul.

Inspiratia romanilor pentru noi hobby-uri

Ca sursa de inspiratie pentru hobby-uri sau optiuni noi de petrecere a timpului liber, romanii s-au inspirat cel mai mult citind articolele de pe internet (34%), de la familie (34%) si din videoclipurile de pe YouTube (27%). Insa doar 34% dintre romani declara ca au descoperit o noua ocupatie favorita in timpul pandemiei.

ING si-a propus sa aduca inspiratie romanilor din randul romanilor si a lansat un concurs national unde protagonisti sunt cei care au avut curajul sa isi schimbe planurile cu unele noi, cei care au continuat sa faca lucruri importante pentru ei in ciuda pandemiei. Fie ca e vorba de premii de sezon sau o doza mica de faima (noile planuri ale unor castigatori pot sa apara pe canalele de Social Media ale bancii, pe panouri publicitare sau sa se auda la un matinal de radio), participantii le pot obtine trimitand poze sau video-uri cu hobby-urile lor pe platforma dedicata.

Sursa: ING Bank
Articole similare
Economie

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#