finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. Studiu Mastercard: Comertul conversational este urmatoarea frontiera digitala

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Studiu Mastercard: Comertul conversational este urmatoarea frontiera digitala

11.06.2018
0 920

Pentru
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
consumatori
, increderea sporita si usurinta utilizarii sunt esentiale pentru adoptarea in masa a comertului conversational si pentru a-i permite sa-si atinga adevaratul potential

Consumatorii pun cel mai mare pret pe comoditate, iar satisfacerea asteptarilor pe care le au in acest sens este esentiala in adoptarea in masa a comertului conversational, potrivit concluziilor studiului Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice, lansat de Mastercard pe 4 iunie.

Atunci cand fac comert conversational, consumatorii interactioneaza cu reprezentanti ai serviciului pentru clienti, cu chatboturi sau cu un mix ce le include pe ambele in asa fel incat primesc un serviciu personalizat. Companiile utilizeaza apoi aceste chatboturi pentru a trimite confirmarile produselor, notificarile de expediere si de livrare si sa rezolve problemele legate de serviciul pentru clienti.

In contextul in care serviciul de voce se transforma in canalul dominant de interactiune al erei digitale, acest lucru ii permite comertului conversational sa fie pregatit de evolutie.

Realizat in parteneriat cu Future Agenda, studiul arata ca 87% dintre consumatorii din Statele Unite ale Americii stiu de existenta asistentilor pentru mesaje de tip voce si de tip text, iar 66% i-au folosit in trecut. In Uniunea Europeana, 1 din 5
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
consumatori
a realizat o achizitie cu ajutorul unui asistent pentru mesaje de tip voce sau de tip text: 21% au facut cumparaturi, 16% au facut plati si 7% au folosit servicii bancare.

Cu toate acestea, studiul scoate la iveala ca, desi exista deja multi asistenti vocali inteligenti cu traditie pe piata, serviciul de voce si, implicit, comertul conversational, nu si-a atins inca adevaratul potential. Multi
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
consumatori
nu se simt confortabil sa foloseasca serviciul de voce, mai ales atunci cand vine vorba despre e-commerce. Potrivit Global Fraud and Identity Report, realizat de Experian, lipsa increderii este motivul pentru care consumatorii abandoneaza tranzactiile online.

Pe de alta parte, comertul conversational reprezinta o oportunitate de piata, care va creste exponential in urmatorii ani. Potrivit consultantilor strategici din cadrul OC & C, in SUA vor fi cheltuite 40 de miliarde de dolari prin intermediul comertului conversational pana in anul 2022 (5 miliarde de dolari in Regatul Unit al Marii Britanii), reprezentand 6% (si 3%) din totalul cheltuielilor online.

Pentru a maximiza aceasta oportunitate pe care o reprezinta vocea, increderea, comoditatea si usurinta in utilizare vor fi esentiale pentru adoptarea in masa a serviciului. Parteneriatul este, de asemenea, esential, deoarece reprezinta ecosistemul mai larg care poate construi sau anula o platforma. Companiile de top si retailerii trebuie sa lucreze impreuna pentru a integra noi produse si servicii, dezvoltate pentru a creste nivelul de siguranta, in asa fel incat sa-i incurajeze pe
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
consumatori
sa aiba o incredere mai mare in serviciul de voce, in calitate de canal.

"Dezvoltarea rapida si inovatia adusa tehnologiei vocale au un potential real de a schimba modul in care traim si de a face afaceri - spre bine. Serviciul de voce ofera o oportunitate unica pentru companii de a oferi experiente mai rapide, mai usoare si mai convenabile. Dar trebuie sa fie extins in mod responsabil. Rolul tehnologiei vocale este de a asigura o experienta sigura si de incredere, care ofera beneficii tangibile", a declarat Ann Cairns, Vice Chairman, Mastercard.

Sursa: Mastercard
Articole similare
Carduri
Subiecte relevante
MasterCard

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#