finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. Studiu Mastercard: Fanii, al 12-lea jucator

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Studiu Mastercard: Fanii, al 12-lea jucator

22.05.2018
0 1023

  • Contributia suporterilor la performanta unei echipe este echivalenta cu cea a unui jucator in plus pe teren, potrivit unui studiu realizat de psihologi sportivi la cererea Mastercard, sponsor UEFA Champions League
  • Suporterii sunt incurajati sa arate pe social media cum o minge poate #IncepeCevaDeNepretuit si sa posteze momentele in care se bucura de golul echipei favorite
Liverpool FC si Real Madrid FC ar putea avea o arma secreta la finala UEFA Champions League din acest weekend: fanii lor.

Ca sponsor oficial UEFA Champions League, Mastercard a comandat un studiu despre impactul pe care sarbatorirea golurilor il are asupra performantei echipelor din teren. Studiul a dezvaluit ca scandarile suporterilor atunci cand urmaresc un meci de fotbal pot avea o contributie la cresterea performantei unei echipe echivalenta cu un jucator in plus si ca atitudinea pe teren a jucatorilor poate avea, la randul sau, un impact pozitiv.

Astfel, rolul celui de-al doisprezecelea jucator este important. Psihicul jucatorilor este influentat pozitiv, iar performanta lor creste cu pana la 8% atunci cand vad si aud sustinere frecventa din partea multimii, prin strigate de incurajare, bannere si fulare. Aceste manifestari echivaleaza cu performanta unui jucator in plus pe teren, daca luam in considerare impactul pe care il au asupra tuturor celor 11 jucatori din echipa.

Studiul este primul de acest fel realizat la nivel european si releva, in plus, faptul ca secretul victoriei unei echipe poate consta si in modul in care jucatorii isi sarbatoresc golurile. Concret:
  • 82% dintre jucatorii care si-au aruncat ambele brate in aer au fost din echipa castigatoare;
  • 79% dintre jucatorii care si-au strans ambii pumni au fost din echipa castigatoare;
  • 77% dintre jucatorii care si-au scos pieptul in fata au fost din echipa castigatoare.
In plus, conform studiului, echipele care sarbatoresc imbratisandu-se, batand palmele sau prin alte interactiuni fizice au 50% mai multe sanse sa castige. Pe de alta parte, 49% dintre jucatorii care nu sarbatoresc golurile fac parte din echipa infranta.

"De peste 20 de ani, Mastercard este alaturi de UEFA Champions League si fanii sai din intreaga Europa. In acest an, Mastercard si-a propus, in premiera, sa ii aduca impreuna pe suporterii din Romania pentru a sarbatori spectacolul fotbalistic al celui mai asteptat meci al primaverii - finala. Asadar, pe 26 mai, in seara marii finale UEFA Champions League, organizam doua proiectii speciale: una in Bucuresti, la Palatul Parlamentului, si cealalta in Cluj-Napoca, in Iulius Parc, unde vor avea acces toti posesorii de
Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
carduri
Mastercard care au participat si castigat in campania „Un bilet poate incepe ceva de Nepretuit
", a declarat Diana Tanase, Area Marketing Manager, Mastercard Romania.

Studiul il mentioneaza pe golgheterul Cristiano Ronaldo pentru modul specific in care isi sarbatoreste golurile, printr-o pozitie de tip "power pose", acesta fiind modul de celebrare cel mai probabil sa duca la succesul echipei. Analistii sugereaza ca jucatorii, atunci cand sarbatoresc un gol, sa isi scoata pieptul in fata, ocupand cat mai mult spatiu, sa isi tina capul ridicat si sa isi departeze picioarele pe o distanta mai mare de lungimea dintre umeri.

Performanta echipei este influentata si de zambetele fanilor. Studiul arata ca, atunci cand isi vad suporterii zambind, sportivii joaca la capacitate maxima pe durata unui interval cu pana la 12% mai lung fata de cei care vad in public expresii negative.

In asteptarea finalei, fanii sunt incurajati sa isi impartaseasca modul in care sarbatoresc golurile echipei preferate pe social media, cu hashtagul #IncepeCevaDeNepretuit. Bradley Busch, psiholog sportiv si autor al acestui studiu, dar si unul dintre expertii de top din domeniul psihologiei sportive aplicate, le ofera suporterilor patru sfaturi pentru a fi fani de nepretuit:

1. Fiti galagiosi – sustinerea vocala poate ambitiona echipa preferata sa isi dea silinta cu 7% mai mult si ii ajuta pe jucatori sa treaca peste oboseala;
2. Cantati frecvent – cu cat mai mult, cu atat mai bine, fiindca ii ajuta pe jucatori si creeaza o atmosfera pe care ei o apreciaza;
3. Aratati-va sustinerea – bannerele, steagurile si afisele sunt semne vizuale de sustinere foarte bune, care ii ambitioneaza pe jucatori sa isi dea silinta cu 8% mai mult;
4. Zambiti – speranta, mandria si fericirea sunt factori motivationali care se pot exprima prin zambete. Acestea pot ambitiona jucatorii sa joace la intensitate maxima cu pana la 12% mai mult timp;

@MastercardEU - #IncepeCevaDeNepretuit

Sursa: Mastercard
Articole similare
Carduri
Subiecte relevante
MasterCard

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#