• BusinessMark lanseaza o noua editie "Supply Chain & Logistics Forum"
  • Evenimentul este dedicat directorilor generali, operationali, logistica, financiari, comerciali, de vanzari, managerilor lanturilor de aprovizionare, dar si coordonatorilor de distributie si transport
BusinessMark anunta organizarea conferintei "Supply Chain & Logistics Forum", ce va avea loc pe 26 septembrie la Hotel InterContinental, Bucuresti. Evenimentul reuneste profesionisti, din tara si strainatate, ce ocupa pozitii cheie in sectorul industrial si logistic.

Printre subiectele de discutie enumeram: rute flexibile si alternative pentru accesul pe noi piete, facilitati imobiliare si logistice, optimizarea costurilor prin eficientizarea proceselor si a comunicarii in lantul de aprovizionare, cele mai noi aspecte legale si oportunitati financiare, capacitati de raportare in timp real, digitalizare si automatizare sau provocari specifice comertului online la nivel de supply chain.

"Intr-un mediu de business din ce in ce mai volatil, reprezentantii lanturilor de aprovizionare sunt constransi sa se adapteze constant noului val de schimbari. In acest context, managerii trebuie sa inteleaga ce este diferit si cum sa actioneze. Credem ca acest eveniment va veni in intampinarea nevoilor ce tin de gestiunea lanturilor de aprovizionare si logistica.", a declarat Daniel Dragan, Managing Partner BusinessMark.

Participantii au oportunitatea sa interactioneze cu urmatorii speakeri:
  • ALEXANDRU CRACIUN, Director Comercial, Administratia Porturilor Maritime Constanta, Logistics and Operations Senior Consultant, Sfera Business
  • PAUL NITA, Vicepresedinte ARILOG, Site Manager, XPO Supply Chain
  • IOAN ADRIAN DRAGOMIR, Distribution Director, Selgros Cash&Carry
  • CATALIN CIRNARU, Supply Chain Manager, Flanco Retail
  • DANIEL DRAGUSIN, Demand Planning Manager, Ursus Breweries
  • VICTOR DANILA, Supply Chain Manager, Orkla Foods Romania
  • LAURENTIU DUICA, Associate Director Industrial Agency, Colliers International
  • CIPRIAN SIRBU, Logistics Director, Vivre CEE
  • SORIN SPIRIDON, Manager, Ensight Management Consulting
  • ROXANA NEATU, Director Filiala Bucuresti, Thyssenkrupp Materials Romania
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Servicii consultanta vamala, Deloitte Romania; Membru fondator AEO Forum
JORDI TORRENT, Strategy Director, Port of Barcelona si ISIK BICER, Dept. of Technology & Operations Management, Rotterdam School of Management, Erasmus University Rotterdam – Assistant Professor of Supply Chain Management au acceptat invitatia de a participa in calitate de invitati speciali la cea de-a doua editie a evenimentului.

In plus, agenda cuprinde un workshop ce va fi sustinut de ORTEC. SZABOLCS BALÁZS, Regional Manager, ORTEC Central and Eastern Europe va vorbi despre optimizarea lantului de aprovizionare in contextul in care mediul de afaceri devine din ce in ce mai complex, iar presiunile economice sunt frecvente.

Evenimentul "Supply Chain & Logistics Forum" este organizat de BusinessMark alaturi de: ARILOG, Asociatia Comisionarilor in Vama – PRO CUSTOMS, Asociatia Operatorilor Economici Autorizati – AEO FORUM, Biroul de Traduceri Champollion, Camera de Comert Bilaterala Bulgaria-Romania. Partenerii media ai conferintei sunt: AGERPRES, transport-business.ro, mtcmagazin.ro, angajatorulmeu.ro, traficmedia.ro, marketwatch.ro, financialmarket.ro, constructiv.ro, retail-news.ro, NewMoney, Curierul National, MoneyBuzz, Jurnalul de Afaceri, FEMEI IN AFACERI, Business24, Ziare.com, Manager Express, Gazetadestiri, Saptamana Financiara, Debizz, Global Manager, PortalManagement, Energynomics, Financiarul.ro, Roportal, Calendar Evenimente, PRBox, Rbeconnect, Vox Capital, Transilvania Business, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, MLM News, Startups.ro, Administratie.ro, MediaRabbit, Chalbert, Finzoom.

Inregistrarea la workshop se va face prin completarea formularului online, disponibil pe site-ul BusinessMark si trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Sursa: BusinessMark