TBI Bank intelege dimensiunea provocarii cu care se confrunta toata lumea, inclusiv tarile unde compania este operationala - Bulgaria si Romania, si constientizeaza responsabilitatea de care trebuie sa dea dovada pentru a se asigura ca oamenii se vor putea baza in continuare pe ajutorul companiei in vremuri de dificultati economice. Pandemia de COVID-19 a dus la o situatie foarte dificila in domeniul medical si sistemele de sanatate se confrunta cu
probleme fara precedent in ceea ce priveste echipamentele si angajatii.
De aceea, TBI Bank doneaza 250.000 de lei pentru a acoperi nevoile neasteptate ale sistemelor de sanatate. Banca vrea sa se asigure ca fondurile vor avea impact, astfel ca va furniza echipamente specifice institutiilor in nevoie.
"In vremuri ca acestea ne bazam pe adevaratii eroi care lucreaza zi si noapte in spitale pentru binele societatii. Angajatii din sistemul medical poarta o greutate enorma pe umerii lor – noi, cei de la TBI Bank, putem doar spera ca donatia noastra umila ii va ajuta", spune Petr Baron, CEO TBI.
TBI Bank subliniaza ca scopul principal al companiei este ca toata lumea sa fie in siguranta, de la clientii si miile de angajati TBI, pana la familiile acestora si la intreaga societate in ansamblu. In contextul pandemiei cu COVID-19, banca a luat toate masurile pentru a asigura un mediu sigur pentru clienti si angajati, inclusiv furnizarea de dezinfectanti, activarea procedurii de lucru de acasa pentru angajatii unde acest lucru este posibil si orare diferite pentru echipele din sediile centrale care nu pot lucra de acasa. Totodata, TBI Bank dezinfecteaza cu regularitate birourile si sucursalele, respectand masurile stabilite de autoritatile abilitate, si recomanda clientilor sa utilizeze canalele digitale disponibile in interactiunea cu banca.
Sursa: TBI Bank