TransferGo numeste un roman la conducerea activitatilor sale globale de marketing si anunta transferuri de bani in crestere catre Romania 18.01.2021 0 485 Marius Nedelcu este noul Chief Marketing Officer al TransferGoRomanii au transferat cu 50% mai multi bani in 2020 fata de anul precedent, potrivit rezultatelor preliminare ale companieiTransferGo, compania de transferuri internationale de bani, l-a numit pe Marius Nedelcu in functia de Chief Marketing Officer, pozitie din care va fi responsabil cu activitatile globale de marketing ale companiei. Tot astazi, compania a anuntat o crestere cu 50% a fluxului de bani transferati catre si din Romania in 2020, in comparatie cu anul anterior. Mai mult, transferurile cu Romania reprezinta 25% din intregul flux de bani transferati prin intermediul platformei in 2020, la nivel global. De asemenea, a crescut si numarul total de tranzactii efectuate de romani din si in strainatate, in 2020 TransferGo inregistrand cu 40% mai multe tranzactii decat in 2019. Cele mai multe tranzactii au fost efectuate prin intermediul aplicatiei mobile, Romania fiind tara cu cea mai mare rata de utilizare a acesteia, de 80%. Ponderea tranzactiilor efectuate de romani din totalul tranzactiilor clientilor TransferGo din toata lumea, se mentine constanta, in jurul valorii de 20%. Tot in 2020, cresterea numarului de tranzactii si a fluxului de bani circulat catre si din Romania a generat o dublare a veniturilor TransferGo din acest coridor. In ceea ce priveste numarul de clienti, in 2020 compania a atins 2,5 milioane de utilizatori la nivel global. In privinta utilizatorilor romani activi, numarul acestora se pastreaza la valori constante, romanii numarandu-se printre cei mai fideli utilizatori ai platformei TransferGo, astfel ca acestia au cea mai buna rata de retentie inregistrata de companie. Valoarea medie a sumei transferate de un roman din diaspora catre tara se pastreaza si ea constanta, in jurul sumei de 500 euro/luna, potrivit datelor TransferGo din ultimele sase luni ale anului 2020. Aceasta valoare este una destul de ridicata, luand in considerare ca un roman care lucreaza peste hotare, in state precum Marea Britanie sau Spania, realizeaza un venit mediu lunar estimat la 2000 euro. Practic suma trimisa in tara de catre acesta reprezinta un sfert din banii pe care ii castiga intr-o luna, celelalte trei sferturi acoperind de regula costurile minime de trai, mai ridicate decat in Romania, precum chiria, utilitatile, alimentatia si bunurile de baza.„In 2020, an dificil si plin de nesiguranta pentru toata lumea, dar in mod special pentru cei care lucreaza peste hotare, am incercat sa fim cat mai aproape de romanii plecati in strainatate si sa le oferim o alternativa sigura si rapida de a trimite de la distanta banii pusi deoparte pentru cei de acasa. Aceasta se reflecta in cresterea numarului de transferuri si a valorii acestora catre Romania, dar si in rata de adoptie a aplicatiei mobile in randul romanilor. Suntem mandri de rezultatele obtinute si privim cu ambitie si optimism spre 2021, un an al schimbarii si al reusitei.In 2021 ne propunem cresterea numarului de clienti din pietele actuale, dar si expansiunea continua pe alte piete, iar, in noua mea calitate de Chief Marketing Officer, sunt entuziasmat sa pot transpune in realiate, alaturi de o echipa puternica, o strategie bine conturata care sa ne permita sa impartasim viziunea TransferGo la nivel global,” a afirmat Marius Nedelcu, noul Chief Marketing Officer, TransferGo.De-a lungul celor patru ani de activitate in cadrul TransferGo, Marius a detinut functia de Country Manager pentru Romania, iar apoi a facut tranzitia catre rolul de Head of Growth la nivel global si ulterior la acela de Director of Brand and Market Expansion. Din noul sau rol de Chief Marketing Officer, el va fi responsabil cu cresterea rezultatelor companiei prin achizitia de noi piete, precum Rusia si Nigeria, cat si prin accelerarea pietelor actuale - Romania, Turcia, Ucraina, Lituania, Polonia si India. Sursa: TransferGo Articole similare Financiar Q & A