Tranzactii mai simple cu telefonul mobil pentru clientii ING 29.11.2018 0 1681 50.000 de clienti ING au realizat 1,5 milioane de tranzactii prin serviciu ING Pay, in cele 4 luni de la lansare.Tranzactiile de tip "plata catre un prieten” (peer to peer) simplificate in ING Home’Bank.Lansat in iulie, ING Pay, serviciul de plata cu telefonul mobil pentru clientii persoane fizice, a ajuns la 50.000 de utilizatori care au facut peste 1,5 milioane tranzactii. Astfel, in medie, un client a facut 30 de tranzactii pe luna. Cu o rata de adoptie foarte rapida si un comportament care arata tendinta pietei pentru smartphone ca instrument de plata preferat, ING Pay este deja responsabil pentru 3% din totalul tranzactiilor la POS. In plus, ca parte din procesul de diversificare si imbunatatire a solutiilor de tranzactionare de pe mobil, ING a simplificat serviciul "Plata catre un prieten” din ING HomeBank (peer to peer transfer). Acum, clientii pot transfera sume de bani intre ei, avand nevoie doar de numarul de telefon al prietenului, fara a mai folosi coduri de verificare suplimentare. Plata catre prietenii din agenda telefonului este o functionalitate cu o utilizare din ce in ce mai frecventa. Pana acum volumul de tranzactii a crescut de doua ori fata de anul trecut. Este inca o dovada ca investitia in imbunatatirea experientelor digitale creste gradul de utilizare a serviciului. Cred, in primul rand, ca nu mai trebuie sa vorbim despre smartphone in banking ca un trend, ci ca o realitate prezenta. Ecosistemul de solutii prin care un client isi rezolva nevoile financiare se schimba si incepe sa graviteze in jurul a doua concepte simple: relevanta si accesibilitate. In momentul de fata, 83% din logarile in ING Home’Bank se fac pe telefonul mobil. In medie pe luna, clientii se logheaza de 18 ori de pe telefonul mobil, de pe care fac 5 plati. Ca sa ramanem relevanti pentru clientii nostri, trebuie sa oferim servicii relevante, simple si usor accesibile tocmai pentru ca sunt online. Rober Anghel, Mobile Payments Experience Tribe LeaderING Pay poate fi activat simplu din ING Home’Bank. Serviciul este momentan disponibil numai clientilor care folosesc un telefon cu sistem de operare Android, versiunea 4.4 sau superiora, urmand sa fie anuntata si o solutie pentru utilizatorii de sistem iOS. Plata efectiva cu telefonul presupune doar apropierea telefonului de POS, cu ecranul activat, si comunicarea NFC activata. O data cu aceasta lansare, serviciul de alerte push a devenit gratuit pentru toti clientii ING. Serviciul ING Pay nu implica niciun comision si nicio taxa de utilizare. Sursa: ING Articole similare Internet Banking Financiar Q & A