UniCredit Bank anunta masuri de sustinere a clientilor 23.03.2020 0 1115 Sanatatea clientilor si a angajatilor este prioritara pentru UniCredit Bank. In contextul starii de urgenta cauzate de epidemia Covid-19 in Romania, UniCredit Bank ofera masuri personalizate de suport clientilor sai care intampina dificultati. UniCredit depune toate eforturile pentru a se asigura ca serviciile bancare esentiale sunt disponibile prin intermediul canalelor la distanta. Astfel, clientii nostri pot primi in mod gratuit toate informatiile relevante cu privire la produsele si serviciile detinute si pot realiza toate operatiunile de baza intr-un mod simplu, rapid si sigur prin mijloace electronice: Mobile si Online Banking, pentru persoane fizice, si BusinessNet pentru companii.In acelasi timp, UniCredit a implementat un set de masuri menite sa ajute clientii pe parcursul acestei perioade dificile, care pot presupune, in functie de solicitarea clientilor persoane fizice si de fiecare situatie in parte, inclusiv amanarea ratelor la credite. In acest sens, clientii care deja parcurg o perioada dificila cauzata de contextul actual pot sa contacteze UniCredit la numarul de telefon 021.200.20.80, de luni pana vineri, intre 9.00 – 17.00. Pentru clientii IMM cu facilitati de credit in derulare, care sunt temporar afectati de Covid-19 si vor solicita suport, UniCredit a implementat un flux rapid de decizie pentru a gasi cea mai potrivita solutie, in termene scurte.In conditiile in care autoritatile sanitare recomanda limitarea interactiunilor cu alti oameni la acelea care sunt strict necesare, UniCredit Bank recomanda la randul sau clientilor sai, in mod ferm, utilizarea canalelor la distanta disponibile, platile prin intermediul Apple Pay sau cu cardurile contactless si evitarea pe cat posibil a folosirii numerarului. Totusi, clientii care au neaparata nevoie sa retraga numerar beneficiaza, incepand din data de 18 martie, de retrageri gratuite la intreaga retea nationala de ATM-uri (inclusiv ATM-uri care nu apartin UniCredit), optiune disponibila tuturor clientilor persoane fizice detinatoare de carduri de debit emise de banca. "Suntem alaturi de clientii nostri in aceasta perioada dificila si vrem sa ii ajutam sa se concentreze asupra lucrurilor care conteaza cu adevarat pentru ei: sanatatea si siguranta. De aceea, ii incurajam sa utilizeze cu prioritate si cu zero costuri canalele alternative ale bancii - Mobile si Online Banking pentru persoanele fizice sau BusinessNet pentru companii - si, de asemenea, sa ne contacteze daca sunt deja afectati, in mod temporar, de situatia actuala si au nevoie sa acceseze solutiile pe care le oferim. Ca banca ce are puternice radacini europene si care a sustinut intotdeauna economia locala, vom adopta toate masurile rezonabile pentru a ajuta companiile sa depaseasca aceasta perioada tulbure, evaluand situatiile individuale", a declarat Rasvan Radu, CEO UniCredit Bank. Banca va continua sa monitorizeze activ situatia, actionand in interesul angajatilor si clientilor. Sursa: Unicredit Bank Articole similare Credite Financiar Subiecte relevante ONRC (Oficiul National al Registrului Comertului) rata lunara internet banking credit Q & A