Universum Events lanseaza prima expozitie de locuinte in care tehnologia este la ea acasa 18.04.2017 2 1716 Inovatie in targurile imobiliare - Universum Events lanseaza prima expozitie de locuinte in care tehnologia este la ea acasaLa Imobiliarium, vizitatorii pot sa vada cu ochelarii VR casele si apartamentele de vanzare Universum Events, specilizata in organizarea de evenimente business de inalta tinuta, intra pe piata Real Estate cu un concept inovativ: Imobiliarium - prima expozitie in care tehnologia va juca un rol decisiv, conectat la standardele moderne. Standurile vor fi dotate cu ochelari VR, iar vizitatorii pot sa vada casele si apartamentele de vanzare.Programata intre 5 si 7 mai, la Baneasa Shopping City din Bucuresti, Imobiliarium prezinta peste 6.000 de case si apartamente de la aproximativ 60 de importanti dezvoltatori imobiliari.Accesul vizitatorilor va fi gratuit, pe baza unui proces facil de inregistrare online pe www.imobiliarium.ro"Prezenta ochelarilor VR la standurile expozantilor este elementul inovativ, acel WoW Factor cu care Universum Events si-a obisnuit publicul. Posibilitatea de a experimenta spatiul virtual al viitoarei case este imensa. Ochelarii VR nu inlocuiesc omul de vanzari, clientul are nevoie de explicatii privind detaliile locuintei, insa cu ajutorul lor poate sa vada ceea ce i se prezinta. Practic usuram decizia de cumparare a vizitatorului prezentandu-i chiar si 10 ansambluri rezidentiale prin ochelarii VR, apoi urmand sa decida pe care il va si vizita", a declarat Mihai Cima, managing partner Universum Events. Dupa succesul unor evenimente de mare impact, precum Internet & Mobile World si Bucharest Technology Week, echipa Universum Events se lanseaza intr-un nou concept pe care-l propun rezidentilor din Capitala in cautare de propriul camin. "Si in cazul Imobiliarium, folosim acelasi tip de inregistrare online, My Connector, testat cu succes in peste alte 100 de evenimente. Vizitatorii se inscriu pe site, unde precizeaza zona de interes si tipul de locuinta pe care il cauta, iar la intrare primesc o bratara personalizata. Cand ajung la standul cu oferta care-i intereseaza, bratara este scanata si ramane in contact cu expozantul si dupa incheierea evenimentului. Astfel, facilitam legatura dintre cerere si oferta, expozantii vor avea lead-uri clare iar vizitatorul va putea evita reluarea aceluiasi discurs, la fiecare stand.", a adaugat Adrian Stanescu, project manager Imobiliarium.Imobiliarium tinteste sa atraga peste 10.000 de vizitatori, carora le ofera cel putin 6.000 de locuinte de la peste 60 de la companii de Real Estate din Capitala. Acestora li se adauga si agentii imobiliare de prim rang, dar si reprezentanti ai asociatiilor de profil, autoritati si jurnalisti.Pentru cei care-si cauta casa, un drum la Baneasa Shopping City, in 5-7 mai, la Imobiliarium, are toate premisele sa fie punctul terminus al cautarii locuintei mult visate.Sursa: Universum Events Subiecte relevante locuinte case piata imobiliara real estate Q & A