Aflat la a 15-a ediție, Raiffeisen Comunități evoluează într-un incubator dedicat comunităților sustenabile Raiffeisen Bank România și Asociația pentru Relații Comunitare anunță deschiderea înscrierilor pentru ediția 2025/2026 a programului Raiffeisen Comunități, incubatorul comunităților sustenabile cu granturi totale de 4 milioane de lei. Cea de-a 15-a ediție marchează o transformare importantă prin... citeste mai mult 18/11/2025 #comunicat de presa #comunicat de presa Economie
40 de antreprenori vor participa la GreenFields Academy, program gratuit de agricultură sustenabilă dedicat fermierilor din România Greenfields Academy, program gratuit dedicat fermierilor interesați de adoptarea și dezvoltarea practicilor de agricultură sustenabilă, continuă. Aflat la a cincea ediție, proiectul susținut de Raiffeisen Bank împreună cu alți parteneri importanți din zona de AgriBusiness, va reuni anul acesta 40... citeste mai mult 14/11/2025 #comunicat de presa #comunicat de presa Economie
BNR menține dobânda de politică monetară la nivelul de 6,50 la sută pe an Consiliul de administrație al Băncii Naționale a României, întrunit în ședința de astăzi, 12 noiembrie 2025, a hotărât următoarele: •Menținerea ratei dobânzii de politică monetară la nivelul de 6,50 la sută pe an; •Menținerea ratei dobânzii pentru facilitatea de creditare (Lombard) la 7,50 la sută... citeste mai mult 12/11/2025 #comunicat de presa #comunicat de presa Financiar Economie
Raiffeisen Bank şi MullenLowe lansează unOriginal – platforma de social good care dovedeşte că e ok să nu fii original când faci bine Raiffeisen Bank România și MullenLowe România lansează unOriginal, o platformă digitală de social good care pornește de la o idee simplă, dar puternică: binele nu trebuie reinventat, ci multiplicat. unOriginal le oferă ONG-urilor din întreaga lume acces la campanii și idei care și-au dovedit... citeste mai mult 12/11/2025 #comunicat de presa #comunicat de presa Economie
Raiffeisen Bank România continuă acțiunile de plantare. Peste 15.000 de copaci plantați în urma campaniilor din Smart Market Raiffeisen Bank România continuă acțiunile de plantare realizate în urma campaniilor din aplicația sa de loializare, ajungând la peste 15.000 de copaci plantați în localitățile Putineiu (Giurgiu) și Petrăchioaia (Ilfov), zone cu risc crescut de deșertificare. Sesiunea de plantare a fost posibilă... citeste mai mult 11/11/2025 #comunicat de presa #comunicat de presa Economie
Ziua Mondială a Economisirii: Revolut susține educația financiară pentru a combate sfaturile online neautorizate •Un sondaj Dynata realizat în numele Revolut pe 20 de piețe (inclusiv România) a arătat cum folosesc consumatorii sursele online pentru a-și construi viitoarea avere financiară și cum selectează informațiile care îi ajută să-și crească banii. •O treime dintre români au înregistrat pierderi... citeste mai mult 31/10/2025 #comunicat de presa #comunicat de presa Economie
Raiffeisen Bank lansează docu-serialul "#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate", o serie despre oameni și cauze care schimbă România Raiffeisen Bank România lansează "TotCeNeUnește: Povești Din Comunitate", un docu-serial dedicat cauzelor și organizațiilor din România. Proiectul aduce în prim-plan povești autentice ale oamenilor și inițiativelor care contribuie la dezvoltarea comunităților locale și reflectă angajamentul băncii... citeste mai mult 22/10/2025 #comunicat de presa #comunicat de presa Economie
Fundația ASSA anunță lansarea Programului Național de Mentorat pentru Mame Vulnerabile în cadrul Conferinței anuale „Interacțiuni și Conexiuni” Joi, 16 octombrie a.c., orele 15, Mina Museum Immersive, Str. George Constantinescu 2-4, București Fundația ASSA, dedicată sprijinirii mamelor din medii vulnerabile anunță lansarea Programului Național de Mentorat pentru Mame, în cadrul Conferinței „Interacțiuni și Conexiuni”, a treia ediție,... citeste mai mult 10/10/2025 #comunicat de presa #comunicat de presa Economie
Studiu BCR despre tinerii din ziua de azi. Încrezători în sine, dar vulnerabili în social media – 3 din 4 tineri afișează fericire falsă online, iar 64% își găsesc încrederea în comunitate Banca Comercială Română (BCR) lansează o amplă declarație de încredere în tinerii din România, odată cu prezentarea celui mai mare studiu despre modul în care generația Z își construiește încrederea în sine. Cercetarea, realizată de Cult Market Research la inițiativa BCR, evidențiază rolul familiei,... citeste mai mult 09/10/2025 #comunicat de presa #comunicat de presa Economie
Studiu ING Bank: 95% dintre români ascultă de „gura lumii” (P) ING Bank lansează campania de brand „Liber să tot fii”, un manifest pentru libertatea de a trăi fără teama de judecata celorlalți. Noua poziționare îi încurajează pe români să își asume autenticitatea în toate formele ei – fie că sunt pretențioși, încăpățânați, spontani sau curajoși. Un studiu... citeste mai mult 09/10/2025 #sfaturi #sfaturi Economie
Numiri la vârful conducerii entităților UniCredit în România, UniCredit Leasing și UniCredit Consumer Financing Raluca Mihaela Popescu-Goglea este noul CEO la UniCredit Leasing, iar Emil Mitescu a devenit CEO al UniCredit Consumer Financing. Raluca Mihaela Popescu-Goglea a preluat din septembrie 2025 rolul de CEO la UniCredit Leasing România, după ce peste 22 de ani a evoluat profesional în familia UniCredit... citeste mai mult 08/10/2025 #comunicat de presa #comunicat de presa Economie
Pechea, satul unde speranța se construiește cu educație financiară și protecție prin asigurare În România, doar 23% dintre locuințe sunt acoperite de o asigurare obligatorie PAD (Polița de Asigurare împotriva Dezastrelor Naturale), deși țara noastră se află printre statele europene cu cele mai mari riscuri seismice și hidrologice. Cele mai multe polițe se concentrează în orașele mari,... citeste mai mult de Irina Chitu 01/10/2025 #sfaturi #sfaturi Educatie Financiar Economie