Birou Credit 17.06.2015 0 1760 De ce sunt bagat in Biroul de Credit desi sunt cu ratele la zi? Q & A F/APFinZoom / Andreea Pietrosanu cerere Biroul de Credit.pdf In Biroul de Credit se gasesc atat informatii negative (intarzieri la plata ratelor) cat si informatii pozitive (ce credite aveti in derulare). Va sfatuim sa trimiteti catre Biroul de Credit o cerere – al carei formular il gasiti atasat – datata si semnata, la care sa anexati o copie lizibila dupa actul de identitate (buletin sau carte de identitate) si, dupa caz, dovada platii serviciului solicitat. Puteti trimite aceasta cerere, insotita de actul de identitate si daca este cazul de documentul de plata (scanate daca se trimit prin e-mail), la adresa postala (S.C. Biroul de Credit S.A., Adresa: Calea Victoriei, nr.15, cod 030 023, sector 3, Bucuresti, Romania, Tel: 04 021 315 1017; 04 021 311 0267) sau la adresa de e-mail: situatie@birouldecredit.ro. De asemenea o puteti completa si depune personal la cutia postala amplasata la sediul Biroului de Credit la aceeasi adresa de mai sus. Prima solicitare adresata Biroului de Credit pe parcursul aceluiasi an calendaristic este gratuita. Incepand cu a 2-a cerere inclusiv, serviciul solicitat va fi comisionat cu suma de 6 RON, dovada platii urmand sa o trimiteti impreuna cu cererea. Plata se va face la orice unitate a Bancii Comerciale Romane S.A., folosind urmatoarele instructiuni: • suma: 6 RON • beneficiar: S.C. Biroul de Credit S.A. (cod fiscal R 16140132) • cont: RO93 RNCB 0090 0005 8898 0001 • deschis la banca: BCR Lipscani. 00 0 17.06.2015