Referitor la solicitarea dumneavoastra, trebuie sa trimiteti un e-mail catre Provident cum ca nu ati fost notificata ca veti fi raportata la Biroul de Credit si sa le solicitati scoaterea din Biroul de Credit (cu numar de inregistrare).

Daca nu primiti raspuns sau raspunsul este unul nefavorabil va puteti adresa Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor Bancare (CSALB).

Puteti:
  • Apela 021 9414 (numar cu tarif normal)
  • Accesa site-ul Csalb.ro
  • Trimite un e-mail: office@csalb.ro
  • Face o vizita la sediul CSALB din Strada Sevastopol nr.4, Sector 1, Bucuresti
Este important sa pastrati corespondenta cu institutia financiar-nebancara, deoarece veti avea nevoie sa dovediti ca ati incercat sa rezolvati problema amiabil cu IFN-ul.

Dovada poate consta in: Raspuns in scris de la banca, e-mail de la banca, dovada ca s-a depus la banca o cerere si nu ati primit raspuns intr-un timp rezonabil.