Conturi blocate abuziv 06.09.2016 0 1384 Doresc sa fac o reclamatie in legatura cu un card de cumparaturi de la Garanti Bank! In data de 03/06/2013 am incheiat cu Garanti Credite de Cosum un contract de credit numarul 134071 la putin timp dupa ce s-a incheiat contractul m-a sunat cineva de Garanti Bank si mi-a spus ca primesc cadou un card de cumparaturi de Garanti Bank, eu nu m-am putut deplasa sa ridic cardul si mi l-a trimis prin curier la locul de munca, nu am semnat nici un contract, numarul de contract este 745487 din 2013 pe care eu nu l-am semnat, si va fac dovada ca nu l-am semnat si nu l-am primit.Din motive personale nu am avut bani ca sa pot sa-mi platesc asa zisa datirie pe care o am cu Garanti Bank. In 2015 i-am rugat pe reprezentantii Garanti Bank ca sa-mi stabileasca o rata lunara ca sa pot achita ,am platit de 2 ori doua sume una in valoare de 590 RON din data de 17.08.2015 ,si una in valoare de 300 RON din 09.10.2015 ,eu nu m-am putut deplasa la Sucursala Garanti din Sibiu este foarte greu si le-am comunicat sa-mi trimita electronic un contract in care eu sa achit o rata lunara . Am dovada ca am achitat sumele pe care le-am mentionat , banii acestiaunde au mers , ce s-a ales de ei. In data de 25.07.2016 am fost anuntata electronic ca contul ING in care imi intra salariu este blocat si mi s-a facut poprire suma de 3030.44 RON - Societate Civila Profesionala de Executori deci suma pe care eu am achitat - o in valaoare de 890 RON unde este in ce conturi a intrat? S-a pus sechestru si pe alocatie, ce aveti cu copii domnilor Executori Judecatoresti puneti sechestru ABUZIV ! Vreau sa-mi stabiliti o rata lunara ca sa pot achita si acum s-a deschis la Medias o Sucursala Garantii ! Deci din suma de 2495,25 RON s- achitat 890 RON a mai ramas 1605.25 RON! Q & A GBGaranti Bank Stimata Doamna Dorenberg Luminita, Colegii nostri v-au oferit in scris toate informatiile solicitate cu privire la aceasta situatie. V-au propus, de asemenea, ca in cazul in care doriti incheierea unui angajament de plata, in vederea achitarii debitului restant, sa veniti in orice agentie a bancii pentru a solicita un angajament de plata. Reluam cu aceasta ocazie acest indemn, pe care vi l-am adresat si data trecuta cand ati postat un mesaj tot aici, pe site-ul Finzoom. Garanti Bank incearca de fiecare data sa le ofere clientilor sai solutii care sa-i ajute, in limita reglementarilor interne si externe. Va multumim pentru intelegere, Echipa Garanti Bank 00 0 08.09.2016