Pentru a rezolva problema dumneavoastra va puteti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), pentru aceasta trebuie sa depuneti in scris o reclamatie la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic reclamat.

Conform prevederilor legale reclamatiile si sesizarile se fac in format scris sau in format electronic(link formular aici) sau se depun personal.

Este necesar ca reclamatia dumneavoastra sa fie insotita de toate documentele probatorii.
Lista comisariatelor regionale/judetene o regasiti aici

Totodata va puteti adresa si catre InfoCons apeland acest numar : 021 9615 - Numarul unic pentru consiliere, informare si sesizari in domeniul financiar bancar al Centrului National de Consiliere si Consultanta a Consumatorilor in domeniul financiar bancar.
Numar cu tarif normal in reteaua Telekom, apelabil din toate retelele.