Consiliere pentru clienții KRUK cu credite neplătite 19.10.2022 0 3893 Românii care au împrumutat bani de la bănci sau IFN-uri se află în situații dificile, din cauza creșterii dobânzilor. Prețurile pentru bunuri și servicii cresc într-un ritm mai alert decât salariile. În acest context, plata creditelor poate deveni o provocare. Pentru unii dintre cei care au luat credite, situația este chiar stresantă. Cu cât se adună mai multe rate neplătite, cu atât este mai mare probabilitatea ca instituția de la care s-au împrumutat să externalizeze recuperarea banilor. Astfel, românii cu credite neplătite ajung clienții companiilor de management al creanțelor precum KRUK România.Avantaje oferite de compania KRUK România SRL clienților cu datoriiEste adevărat că banca sau IFN-ul nu își întreabă clienții dacă vor să fie transferați la o firmă de recuperare creanțe, ci pur și simplu are loc procesul în baza unui contract de cesiune. Totuși, există multe avantaje odată ce aceștia ajung la compania KRUK România SRL. În peste 15 ani de activitate pe piața națională, compania a dezvoltat o gamă variată de produse și instrumente destinate clienților, pentru a-i ajuta să își plătească fără stres datoriile. Important este ca aceștia să aleagă plata amiabilă a restanțelor. Printre avantaje se pot enumera:Avantajul 1: KRUK le oferă clienților consiliere pentru plata datoriilor. Reprezentanții companiei răspund cu promptitudine la solicitările clienților, indiferent cum preferă ei să comunice. Oamenii cu datorii pot comunica pe ro.kruk.eu prin opțiunea chat, schimbând mesaje scrise. Ei mai pot solicita să fie contactați telefonic de către angajații companiei, folosind gratuit opțiunea de reapelare. Cei care nu se grăbesc sau vor să trimită un mesaj în afara programului de lucru, pot trimite un e-mail pe adresa client@kruk.com.ro. Sau pot suna chiar ei la numărul de telefon *KRUK (*5785), număr cu tarif normal, costul variind conform prețurilor oferite de furnizorul de servicii de telefonie al clientului.Avantajul 2: Clienții cu datorii pot alege noi rate lunare, diferite față de cele pe care le aveau la creditorul inițial. Strategia companiei de recuperare a datoriilor se bazează pe colectare amiabilă și a dezvoltat un produs prietenos, care oferă flexibilitate clienților: angajamentul de plată. Prin acest act, oamenii cu datorii pot stabili o nouă valoarea lunară pe care vor să o plătească, o nouă scadență, o nouă perioadă de rambursare.Mai mult, angajamentul de plată le oferă acces la alte beneficii: pot participa la concursuri cu premii în vouchere de cumpărături sau chiar ștergerea datoriei. Un astfel de concurs este încă valabil și clienții care plătesc online ratele pot participa până pe 16 noiembrie. Pe 17 noiembrie va fi extras ultimul premiu. Toate detaliile concursului “1 plată 1 șansă” sunt publicate pe e-kruk.ro.Odată cu semnarea angajamentului de plată se poate adera și la programul Dorințe Împlinite. Acest program recompensează clienții buni platnici cu puncte de loialitate. Punctele se transformă în bani cu care clienții pot plăti viitoarele rate sau pot achiziționa vouchere de cumpărături la diverse magazine sau furnizori de servicii.Avantajul 3: Clienții cu datorii au o gamă variată de modalități de plată: mijloace tradiționale, offline, cu plata cash sau cu cardul la băncile partenere, automatele de plată din magazine, etc. De asemenea, clienții sunt încurajați să plătească online cu cardul pe e-kruk.ro, prin link securizat personalizat trimis de către KRUK sau chiar în timpul unui apel cu reprezentanții companiei. Acești prezintă toate avantajele în detaliu, atunci când clienții le-o solicită. Subiecte relevante credit rapid restante credit Q & A