finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Sfaturi
  4. Despre principii, leadership si valorile generatiei Y

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Despre principii, leadership si valorile generatiei Y

Denisa Dascalu
Autor Denisa Dascalu
13.05.2016
2 2343

In partea a doua a conferintei "Management 360", organizata de revista Biz, s-au discutat aspecte referitoare la valori, scopuri, stare de bine.

Managerii sunt cei care stiu sa coordoneze cel mai bine o echipa. Care sunt oare cele mai importante lucruri de care tin
Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
cont
? Starea de bine a angajatilor conteaza? Valorile generatiei Y s-au schimbat?


Leadership prin valori si scop

Viorel Panaite, Managing Partner al Human Invest, a venit cu trei sugestii cu privire la modul in care se poate face leadership prin valori si scop:
  • defineste-ti un scop personal cu impact pozitiv in societate, indiferent de rolul pe care il ai
  • alege si cultiva constant cinci valori cheie
  • aliniaza-ti actiunile manageriale la valorile personale si integreaza obiectivele din business in scopul personal
Acesta a precizat ca oamenii devin maturi atunci cand se aliniaza la valorile importante pentru ei: vitalitate, creativitate, prospetime. Competenta cheie se refera la faptul ca ei trebuie sa stie sa se alinieze la valorile importante si totodata sa ia energie din sursele care i-au modelat.

El indemna ca fiecare sa reflecteze la valori intrucat acestea sunt cele care influenteaza, iar in momentele cheie se genereaza emotiile.

Starea de bine a angajatilor

"Starea de bine a angajatilor e moft sau necesitate?" este intrebarea cu care Mihai Popa Radu, Coach si Managing Partner al Seeds for Succes, si-a inceput prezentarea. Desi in sala opiniile au fost diferite, s-a concluzionat ca starea de bine este o necesitate, iar starea de rau este o mare problema, care genereaza costuri foarte mari (cca 700 miliarde euro/an doar in Uniunea Europeana).

Costurile starii de rau se refera la: absenteism, munca peste program, pierderi datorate productivitatii scazute, costuri asociate diferitelor problemelor de sanatate, costurile asociate compensatiilor pentru diferite dizabilitati pe care oamenii le au datorita accidentelor la locul de munca.

Dintre sursele care genereaza o stare de rau si implicit conduc la panica amintim: supraincarcarea, multi-taskingul, supraincarcarea cu informatii din diverse surse, care sunt deconectante, dar nu si utile.

In prezent sunt din ce in ce mai multe organizatii care creaza programe pentru starea de bine, iar eficienta acestora depinde de climatul general din organizatie. Mihai Popa Radu a afirmat ca umanizarea, climatul cu incredere, respectul si inspiratia reciproca contribuie la starea de bine a angajatilor.

Valorile generatiei Y si ce pot face managerii pentru a le asigura …

Radu Margarit, Training&Managing Director la Human Capital Solutions a vorbit despre valorile generatiei Y si ce isi doresc tinerii de la un loc de munca.

Orice companie vrea sa aiba cei mai buni oameni care sa lucreze pentru ea. Provocarile reale in acest sens apar in momentul in care incep recrutarile de personal. Exista totodata si un conflict palpabil intre managerii din generatiile anterioare si tinerii din generatia Y.

In cadrul unui studiu derulat pe o perioada de 6 luni s-a constatat ca exista deosebiri semnificative intre modul de lucru al fiecarei generatii si ca acestea se accentueaza pe masura ce lumea evolueaza. Mediul si valorile personale s-au schimbat.

Daca in trecut era un fel de "work-life balance", acum lucrurile s-au schimbat, devenind "life-work balance".

Valorile generatiei Y sunt: viata privata, imaginea personala, placerea, simplitatea, sensul in viata.

Ce pot face managerii pentru a le asigura tinerilor aceste valori?
  • sa le ofere programe flexibile de lucru
  • sa le ofere libertatea de a folosi tehnologia pentru a fi in contact permanent cu familia si prietenii, in conditiile in care exista companii unde este interzis telefonul si retelele de socializare
  • sa existe conexiuni la nivel uman si desigur, o vizibilitate a realizarilor, in conditiile in care in momentul actual imaginea personala este una din valorile care conteaza pentru generatia Y
  • angajatii sa aiba un mediu de lucru placut 
  • in cadrul companiei sa existe un stil de management democratic
  • pentru ca tinerii cauta scurtaturi si modalitati rapide de a rezolva o problema cu efort minim (sunand prietenii sau cautand pe google), managerii ar trebui sa valorifice capacitatea de a gandi solutii in mod atipic si sa le dezvolte acestora abilitatea de a vedea lucrurile in ansamblu pentru a identifica legaturi intre optiuni si consecinte
  • daca generatiile anterioare doreau bani ca sa si cumpere o casa sau o masina, generatia Y nu are nevoie sau are deja. In aceste conditii ar trebui implicarea "pe bune" in activitati de tip CSR si totodata sa existe o corelatie vizibila intre activitatea desfasurata si rezultatul final
Prezentarile vorbitorilor au creat o imagine de ansamblu asupra managementului dintr-o companie.
Articole similare
Educatie Economie

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#