finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Sfaturi
  4. Imaginea Produselor de Economisire-Creditare in Ochii Clientilor: Interviu cu Dna Aurelia Cionga,

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Imaginea Produselor de Economisire-Creditare in Ochii Clientilor: Interviu cu Dna Aurelia Cionga, Presedinte Raiffeisen Banca pentru Locuinte - Episodul 5

02.09.2014
1 2605

Din informatiile primite de la utilizatorii FinZoom.ro, se constata o imbunatatire a imaginii produsului de economisire-creditare dupa perioada 2008-2009. Astfel, inainte de criza ne contactau clienti nemultumiti de contracte pentru ca in ultimii ani sa ne aduca la cunostinta beneficiile sistemului. Care credeti ca a fost cauza acestei schimbari de atitudine?

In masura in care campaniile de tip "customer brings customer" (clientul aduce client) sunt o masura a dorintei clientului de a impartasi cu un altul o experienta pozitiva pe care o are cu siguranta ca ne bucuram atunci cand vedem lucrul acesta (si cresterea numarului de clienti merge in aceeasi directie), dar ceea ce bucura mai mult este faptul ca incepem sa vedem reluarea ciclului de catre clienti. Faptul ca, la terminarea unui contract, clientul face un nou contract e o dovada ca l-a inteles. Pentru mine un astfel de client este cel putin la fel de valoros ca unul dintre cei mai buni "selleri" (vanzatori) ai nostri pentru ca el va recomanda acest produs altcuiva. Vedem clienti care, in 2006, cand RBL a acordat primele
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credite
locative, au luat un
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
cu care sunt in faza terminala sau chiar l-au rambursat integral, si intre timp au semnat un al doilea contract de economisire-creditare si sunt acum la al doilea contract de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
. Deja asta spune ca exista un grup de oameni carora le sunt foarte clare avantajele sistemului si care inteleg sa-l foloseasca la maximum.

Noi ne propunem ca, ori de cate ori un client al nostru spune: "am un contract Bauspar, am acest proiect, cum il pot folosi ca sa finantez proiectul respectiv?", incercam sa dam cele mai clare raspunsuri sau sa-i oferim clientului respectiv o solutie "tailor made" (personalizata). Dar este important pentru client sa stie elementele fundamentale. Intr-o anumita masura (si acesta este unul dintre motivele pentru care imaginea care apare in Ghid-ul de economisire-creditare vorbeste de start si finish), se spune adesea ca o conditie ca sa castigi o cursa este sa te aliniezi la start. La fel, daca ai un astfel de produs de economisire-creditare poti sa fii ajutat sa-l folosesti in modalitatea cea mai utila pentru tine in proiectele pe care le ai in domeniul locativ.

RBL: START - FINISH in Ghidul de Economisire - Creditare

Revenind la ce spun clientii sau ce se intampla cand clientul nu spune ceea ce ti-ai dori sa-l auzi spunand, este cu siguanta una dintre problemele CEO-ului, nu este nici a colegului de la vanzari nici a colegului de la marketing, nici macar de la managementul de produs, este problema CEO-ului. Parerea mea este ca avem 2 elemente: unul care tine de formarea pietei si in ce masura "seller-ul" (vanzatorul) a transmis, a identificat corect nevoile clientului si i-a oferit un produs pe care acesta sa-l poata folosi, si in ce masura exista un matching real (o potrivire) intre ceea ce clientul a cumparat si ceea ce a crezut ca a cumparat.

Daca fac un test si intreb un grup de oameni relevant statistic "ce este mai bun: painea sau cozonacul?", indiferent ce-mi raspunde persoana respectiva eu am sa afirm ca raspunsul nu este relevant. Spun asta pentru ca: mie imi place sa mananc cozonac cu cafea; daca cineva imi ofera cozonac, fie si cel mai bun, ca sa-l manac cu supa de perisoare atunci nu va fi bun. Deci este foarte important ca omul sa cumpere ceea ce i se potriveste si sa aiba o intelegere corecta a ceea ce a cumparat.

Daca voi cumpara un produs financiar pe termen lung dar imi doresc sa scot bani de la bancomat in fiecare zi sigur am o problema de aliniere a ceea imi trebuie cu ceea ce achizitionez. Rolul seller-ilor (vanzatorilor) este intotdeauna foarte important. Noi suntem preocupati de ceea ce inseamna interfata noastra reala cu clientul; pe de alta parte ne intoarcem la formarea pietei, ambele sunt la fel de importante.

In afara de situatiile in care trebuie actionat pentru ca ceva a functionat altfel decat ar fi trebuit sa functioneze, din punctul meu de vedere, trebuie sa ne asiguram, de la bun inceput, ca un client primeste ceea ce are nevoie si ca i-am spus care sunt parametrii fundamentali ai produsului.
Subiecte relevante
credit imobiliar credit ipotecar contract de credit economisire-creditare

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#