Imprumuturi Rapide - Sondaj de Opinie Online Autor Analistii FinZoom 26.03.2015 1 2517 Criza a facut imprumuturile rapide din ce in ce mai populare. Ponderea acestor servicii continua sa creasca, ceea ce duce la necesitatea de a studia atitudinile in randul consumatorilor, atat a celor care folosesc, cat si a celor care nu au folosit aceste produse. In acest sens, FinZoom.ro in parteneriat cu Viva Credit, a derulat un sondaj de opinie online care vizeaza parerea consumatorilor fata de imprumuturile rapide oferite de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare).Sondajul a fost realizat in perioada 8 - 28 februarie 2015 si rezultatele se bazeaza pe raspunsurile a 903 persoane.Fiind vorba de un chestionar online, repondentii au fost preponderent din mediul urban (88%), din care 20% din Municipiul Bucuresti.In ceea ce priveste distributia pe sexe, ambele categorii au fost egal reprezentate, majoritatea repondentilor (31%) fiind cu varste cuprinse intre 35 si 44 de ani si cu studii universitare finalizate (55,37%).Rezultatele cercetarii de piata derulate de www.FinZoom.ro27,91% dintre cei chestionati (252 persoane) au folosit sau folosesc in prezent un imprumut rapid, in timp ce 72% (651 persoane) nu au contractat inca un astfel de credit. Dintre cei care nu sunt consumatori de credite rapide: 8,6% au aplicat, dar au fost refuzati, 21% nu stiau de existenta unor astfel de produse, peste 48% (315 persoane) nu au avut nevoie de un astfel de imprumut si 18% nici nu sunt interesati.Intrebati de cate ori au utilizat un credit rapid in ultimele 12 luni, majoritatea repondentilor (62%) au contractat o singura data un astfel de imprumut, 19% au apelat la un imprumut rapid de 2-3 ori, 6% de 4-5 ori si 13% de peste 5 ori in ultimele 12 luni.Cum ati aflat de institutia de la care ati luat imprumutul?Oportunitatile oferite de tehnologia moderna si accesul la Internet permite o mai mare constientizare si acces rapid la informatii. Aceste optiuni sunt utilizate si de catre furnizorii de credite rapide.Potrivit sondajului FinZoom.ro aproape jumatate dintre consumatorii de credite rapide (48,4%) au aflat despre oferta unei institutii financiare nebancare pe internet. Inca o forma raspandita de informatii ramane publicitatea TV (aproximativ 10% dintre consumatori afland de oferte prin intermediului reclamelor TV) si brosurile primite in cutia postala (9%). 8% au primit recomandari de la prieteni si cunostinte, iar 13% au contractat un credit rapid deoarece cunosteau deja compania care il ofera.De altfel, IFN-urile ofera adesea conditii mai bune, sume mai mari si proceduri mai relaxate de aprobare in cazul in care clientul a avut un imprumut in aceeasi companie, care este deservit in mod regulat.Continuare: Imprumuturi rapide - Cand si de ce se cauta creditele rapide? Subiecte relevante Institutie Financiar Nebancara (IFN) Q & A CMChibulcudean Maria De ce daca imi trage din salariu o anumita suma de bani un executor nu mai pot apela la un alt credit de nevoi personale sau la alte tipuri de credit? 00 0 27.03.2015 FPFinZoom/Andreea Pietrosanu Toate institutiile financiare bancare si nebancare (IFN-uri) verifica potentialii clientii daca isi pot achita creditul. In cazul dumneavoastra nu este de recomandat sa va indatorati si mai mult pentru a achita datorii mai vechi sau chiar alte cheltuieli. Recomandam sa va achitati toate datoriile si apoi sa luati in calcul contractarea de noi credite. 00 0 27.03.2015