Posta Romana si-a exprimat intentia de a se implica in procesul de bancarizare si incluziune financiara la nivel national, prin oferirea de servicii si produse bancare.
Astfel, prin aceasta decizie, Posta Romana doreste sa-si diversifice portofoliul de produse si servicii oferite clientilor sai. Compania urmareste sa incheie contracte cu institutii bancare ce activeaza pe piata din Romania si UE.

Ce servicii va putea oferi Posta Romana?
  • depunere si retragere numerar;
  • incasari rate de credit;
  • inrolarea si actualizarea datelor clientilor, cu respectarea legislatiei specifice in materia serviciilor bancare;
  • acordare de , in conformitate cu legislatia bancara;
  • colectare creante;
  • emitere de de credit/debit, in conformitate cu legislatia bancara;
  • servicii de internet in conformitate cu legislatia bancara;
  • intermediere in asigurari.
Patria Bank este prima ce si-a exprimat intentia de a colabora cu Posta Romana: "Pentru a face fata acestei provocari propunem viitorilor clienti de retail o abordare bazata pe tehnologie, insa o "tehnologie cu fata umana", pusa la dispozitie de Patria Bank in oficiile postale", se arata in comunicatul de presa.

Bancile interesate pot transmite scrisori de intentie cu privire la implicarea in proiectul Companiei Nationale "Posta Romana" S.A., pana la data de 31.08.2017, pe adresa, Bd.Dacia nr.140, sector 2 Bucuresti.