Revolut, a doua bancă din România după numărul de clienți Autor Andreea Pietrosanu 08.10.2024 0 9626 În cadrul unui eveniment de presă, reprezentanții Revolut au vorbit despre rezultatele companiei dar și despre planurile de extindere pe care le au în derulare.După ce au început să ofere IBAN-uri românești, acum Revolut vrea să devină o bancă locală în România, deschizând în decembrie o sucursală în țara noastră.Gabriela Simion, General Manager Revolut Bank UAB Sucursala România: "Din 2021, am început să oferim clienților români IBAN-uri locale în cadrul unui parteneriat cu o entitate bancară locală. Un an mai târziu, am inițiat demersurile de reglementare pentru înființarea unei sucursale locale în România, fiind înregistrată în registrul „Sucursale ale instituțiilor de credit din alte state membre”, la Banca Națională a României. Sucursala va începe să funcționeze efectiv în decembrie 2024, când migrarea clienților existenți va fi completă, asigurând în continuare o prezență integral digitală a serviciilor bancare (fără prezența unei rețele bancare fizice). Dar acest proces este unul în etape. Ce înseamnă asta? Pe fond, experiența clientului va rămâne la fel, doar că va beneficia de un nou IBAN local emis de către Revolut Bank UAB Vilnius Sucursala București. Atât clienții existenți, cât și noii clienți Revolut din România vor primi un număr de cont cu un IBAN Revolut românesc (care începe cu RO). Principalul beneficiu va fi acela că utilizatorii noștri români vor putea să folosească acest cont ca un cont bancar principal - să primească salariul sau alte forme de venituri (pensie, ajutoare sociale) în acest cont, să efectueze plățile recurente prin debit direct, să își plătească taxele și impozitele, utilitățile". Citește și: Revolut Bank actualizează IBAN-urile locale pentru cei peste 4 milioane de clienți româniRevolut cere Meta să își ia angajamente față de rambursarea sumelor pierdute de victimele scam-urilorRevolut, a doua bancă din România după numărul de clienți Revolut continuă să crească în mod rapid numărul de clienți în România, cu aproximativ 100.000 de noi clienți pe lună în 2023. Astfel, Revolut clasându-se pe locul II la acest capitol.Antoine Le Nel, Chief Growth and Marketing Officer: „În consecință, avem planuri mari în continuare în România. Planurile noastre sunt să continuăm să creștem în această piață, unde clienții ne privesc cu multă simpatie și încredere, și să devenim principalul cont bancar pentru milioane de utilizatori. Vrem să fim prima opțiune de digital banking pentru clienții români și să răspundem nevoilor financiare, indiferent de etapa de viață în care se află.” 1 din 3 români aflați la vârsta de muncă au un cont Revolut El a mai spus că, dacă la finalul anului trecut, compania avea 38 de milioane de clienți, la nivel global, creșterea susținută din 2024 va duce compania la peste 50 de milioane de clienți până la finalul lui 2024 și va continua să deschidă entități (sucursale) bancare digitale în cât mai multe piețe din Spațiul Economic European. „Mi-aș dori să deschidem sucursale locale (entități bancare locale) în toate cele 38 de piețe în care activăm. Cât mai curând. Anul acesta, am deschis sucursale în Irlanda, Franța, Spania, Olanda, zilele trecute a devenit operațională sucursala locală din Germania și cea din România va fi funcțională până la final de an, alături de alte două entități bancare locale. Aceasta este următoarea provocare pentru noi - să rămânem globali, devenind cât relevanți din perspectiva nevoilor clienților locali, fie ei români, italieni, francezi, polonezi. Azi, Revolut este banca folosită mai ales pentru managementul banilor - plăți curente, facturi, banii intră și ies. Cred că aici este o oportunitate pentru Revolut - avem aici clienții, zeci de milioane, ne folosesc ca banca de zi cu zi, dar pasul următor este să îi învățăm pe clienți să depoziteze fonduri, să ne ia parteneri pe termeni mediu și lung, mai ales prin produsele de creditare și economisire. Astfel, pe termen lung, ne propunem să continuăm să ne extindem operațiunile, dar și să devenim cât mai locali posibil, să fim prima opțiune de cont bancar principal, care integrează toate serviciile financiare de care clienții au nevoie: plăți, credite, economii, investiții, debit direct, conturi pentru copii etc.”, a adăugat el.Citește și: Datele Revolut ne arată cum au economisit românii în prima jumătate a anului 2024Revolut înrolează tot mai mulți clienți businessAfacerile se mută în Revolut cu peste 1.000 de clienți business noi pe lună.Mariia Lukash, Head of Growth regiunea CEE a explicat că transformările din perioada următoare vor da mai mult avânt și produselor destinate clienților din zona de business (întreprinderi, antreprenori). „În 2024, România a fost una dintre piețe noastre principale cu cea mai mare creștere a bazei de clienți Revolut Business. Am adăugat, în medie, peste 1.000 de clienți noi Revolut Business pe lună. De când am început să oferim servicii companiilor și firmelor de pe piața locală, clienții B2B au efectuat tranzacții de peste 5.8 miliarde de euro pe piața locală și procesăm lunar tranzacții de peste 345 milioane de euro pentru clienții Revolut Business, din diverse industrii (consultanță, turism, e-commerce, IT, marketing și publicitate). Volumul total al tranzacțiilor acceptate de clienții noștri B2B s-a multiplicat de 5 ori pe parcursul ultimelor 12 luni complete. Suntem convinși că și în această verticală vom continua să creștem, pe măsură ce vom aduce tot mai multe soluții de acquiring și modalități de încasare de plăți, iar sucursala locală va ajuta și din acest punct de vedere”, a mai spus ea. Articole similare Carduri IMM Subiecte relevante cont bancar afaceri card Q & A