Solutii inovative de asistenta a clientilor ? Autor Denisa Dascalu 27.11.2015 3 1102 Cu siguranta stiti ca raspunsul este DA pentru ca…:Traim intr-o lume in care tehnologia a devenit parte integranta a vietii noastre si fara ea nu am existaTehnologiile au un impact benefic asupra societatii deoarece ne-au schimbat si ne vor schimba viata fiind intr-o continua evolutie. Ar fi de dorit sa nu se fi intamplat, dar cum nu toti suntem la fel de norocosi, cu siguranta noi sau prietenii nostri ne-am confruntat la un moment dat cu o dauna a autoturismului. Cat de usor am rezolvat problema?Pana nu demult destul de greu. Tot mai multe companii cu diverse profiluri de activitate s-au gandit sa implementeze solutii inovative de asistenta a clientilor. In cadrul Conferintei ALB, compania DAUNE.EXPERT care se ocupa de daunele auto a prezentat solutii inovative de asistenta a clientilor in procesul de despagubire din asigurari din daunele auto.Aceasta a creat o aplicatie care este disponibila pentru Android si iOS. De aceasta aplicatie pot beneficia atat persoanele fizice cat si persoanele juridice.Dintre facilitatile acordate utilizatorilor amintim: asistenta in caz de dauna, tractarea automobilului, asistenta instrumentare dosar dauna, monitorizarea reparatiei, precum si recuperarea despagubirii cuvenite. Cat costa aceasta aplicatie?• Persoane fizice 25 RON/12 Luni sau 15 RON/6 Luni• Persoane juridice 35 RON/12 Luni sau 20 RON/6 LuniFilmulet prezentare pe Daune.Expert Q & A