finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Stiri
  4. Campania InfoCons si MasterCard: Cei mai norocosi dintre castigatori au primit cate 57.500 lei

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Campania InfoCons si MasterCard: Cei mai norocosi dintre castigatori au primit cate 57.500 lei pentru simplul gest de a plati cu cardul

18.04.2016
0 1370

  • In cadrul campaniei "Plateste cu cardul tau MasterCard sau Maestro! Cere bonul fiscal si noi te premiem!", organizata de InfoCons si MasterCard, au fost oferite premii in valoare totala de peste 1,7 milioane lei
  • In luna martie a avut loc ultima extragere din cadrul campaniei, in cadrul careia au fost acordate trei premii speciale in valoare de 57.500 lei
  • 19 din 20 castigatori au declarat ca utilizeaza cardul pentru orice tip de cumparaturi
  • In pofida infrastructurii reduse de acceptare a cardurilor in mediul rural, 12,7% dintre castigatorii campaniei provin din aceasta zona
  • Muntenia este regiunea tarii cu cei mai multi castigatori, precum si cu cei mai activi utilizatori ai cardurilor la cumparaturi

Mai multe tranzactii cu cardul in valoare de 0,89 lei, aferente pretului unui bilet de calatorie in transportul public din Sibiu, au fost desemnate castigatoare in urma tragerilor la sorti din cadrul campaniei "Plateste cu cardul tau MasterCard sau Maestro! Cere bonul fiscal si noi te premiem!", organizata de InfoCons si MasterCard. Cele mai mari premii au fost oferite in urma extragerii speciale de primavara din luna martie, care a marcat si finalul campaniei, cand mai multi norocosi au castigat premii in valoare de 57.500 lei fiecare. Campania s-a derulat in perioada mai - decembrie 2015, platile cu cardurile MasterCard si Maestro fiind automat inscrise in cursa pentru premii in valoare totala de 1,7 milioane lei.

Un sondaj derulat in randul castigatorilor a aratat faptul ca cei mai multi dintre acestia utilizeaza cardurile pentru plati in mod frecvent, 94% dintre ei afirmand ca il folosesc pentru orice tip de cumparaturi, in timp ce mai putin de 4% dintre ei afirma ca folosesc cardul doar pentru cumparaturile de valori mari. Acest aspect releva o transformare a mentalitatii consumatorilor din Romania, care incep sa perceapa beneficiile utilizarii cardului ca instrument cotidian de plata.

In pofida slabei penetrari a serviciilor bancare in zona rurala, 12,7% dintre castigatori provin din acest mediu. Mai mult, trei sferturi dintre ei au afirmat ca realizeaza plati cu cardul de cateva ori pe saptamana, iar 96% ca platesc orice tip de cumparaturi cu cardul, ceea ce releva potentialul urias al acestei zone, in materie de acceptare a serviciilor financiare moderne.

"Am initiat acest proiect convinsi ca putem valorifica potentialul pietei locale, in contextul in care platile cu cardul in Romania se aflau la un nivel de trei ori mai mic decat media UE, si vrem sa le multumim autoritatilor si reprezentantilor sectorului public, pentru ca au sustinut demersul nostru, in care au fost implicate milioane de romani pe parcursul anului trecut. Ne-am propus sa stimulam utilizarea la nivel cotidian a cardurilor pentru plati, si sa promovam tehnologia contactless, si credem ca am reusit – un studiu Omnibus derulat in decembrie pentru MasterCard arata ca numarul celor care platesc zilnic cu cardul a crescut cu 45% in decembrie, fata de debutul campaniei, iar numarul celor care efectueaza plati contactless a crescut cu 160%, in acelasi interval. Impactul campaniei a fost urias si ne confirma optimismul cu privire la evolutia comportamentului consumatorului local catre gestul normal de plata cu cardul, specific tarilor dezvoltate din Europa", a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager pentru Romania in cadrul MasterCard.

"Suntem foarte bucurosi de atentia generata de aceasta campanie, precum si de impactul pozitiv pe care l-a avut, la nivelul consumatorilor. Credem ca astfel de campanii au un efect semnificativ, mai ales in Romania, in ceea ce priveste punerea bazelor educatiei financiare elementare. Ne dorim sa avem si in tara noastra un comportament financiar al consumatorilor informat, educat si responsabil, si desi ne aflam la inceput de drum, iata ca avem primele semne ale migrarii catre o9atitudine," a afirmat Sorin Mierlea, presedinte Asociatia – InfoCons.

Din punct de vedere regional, cei mai multi dintre castigatori sunt din Muntenia (45%), ceea ce confirma polarizarea platilor cu cardul in zona Capitalei. In acelasi timp, potrivit raspunsurilor castigatorilor, Muntenia este si una dintre cele mai active regiuni in ceea ce priveste utilizarea cardurilor, 42% dintre acestia afirmand ca efectueaza cel putin o plata pe zi cu cardul. Muntenia are si cea mai mare pondere a utilizatorilor tehnologiei contactless din totalul castigatorilor, o treime dintre cei premiati spunand ca sunt adepti ai acestei metode de plata.

Avansul tehnologiei de plata contactless in 2015 a fost insa foarte vizibil la nivelul tuturor castigatorilor desemnati de extragerile la sorti din cadrul campaniei – ponderea celor au declarat ca efectueaza plati contactless a fost cu 50% mai mare la finalul anului, prin comparatie cu nivelul inregistrat in primavara anului 2015, la debutul campaniei.

Aproape 40% dintre castigatori au peste 45 ani, ceea ce arata ca
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
educatia financiara
in ceea ce priveste beneficiile platii cu cardul da roade. Desi tinerii cu varsta sub 24 ani sunt cei mai putini la numar dintre castigatori (3,4% din total), ei sunt cei mai activi in utilizarea cardurilor, 48% dintre acestia afirmand ca efectueaza plati cu cardul in fiecare zi.

Castigatorii campaniei au afirmat ca principalele motive pentru care aleg plata cu cardul constau in confortul si utilitatea acestui comportament de plata – aproape 40% spun ca folosesc cardul pentru ca este mai util decat alternativa banilor cash, iar o treime admit ca nu se simt confortabil sau in siguranta atunci cand poarta numerar asupra lor.

InfoCons si MasterCard au derulat in perioada mai – decembrie 2015 campania "Plateste cu cardul tau MasterCard sau Maestro! Cere bonul fiscal si noi te premiem!", alaturandu-se eforturilor autoritatilor dedicate cresterii gradului de fiscalizare a economiei. Fiecare tranzactie efectuata cu cardul MasterCard sau Maestro a fost inscrisa automat si gratuit in cursa pentru premii, avand astfel sanse duble de a fi recompensate - atat in cadrul campaniei organizate InfoCons si MasterCard, precum si in cadrul Loteriei Bonurilor Fiscale, organizate de Ministerul Finantelor Publice.

Campania desfasurata de InfoCons si MasterCard, "Plateste cu cardul tau MasterCard sau Maestro! Cere bonul Fiscal si noi te premiem!", a avut obiectivul de a creste gradul de constientizare a cetatenilor in ceea ce priveste beneficiile platii cu cardul si solicitarea bonului fiscal pentru un produs sigur.

Regulamentul campaniei poate fi consultat la adresele www.plateste-cu-cardul.ro si www.mastercard.ro/promotii

Sursa: Comunicat MasterCard
Articole similare
Carduri
Subiecte relevante
clienti plata contactless MasterCard POS (Punct de Vanzare) plata online plata cu cardul card

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#