finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Stiri
  4. Industria jocurilor video: crestere 37% in 2020. Analiza Saxo Bank

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Industria jocurilor video: crestere 37% in 2020. Analiza Saxo Bank

03.03.2021
0 575

Analiza Saxo Bank: industria de gaming, castigatoare pe termen lung

Rezumat: Industria jocurilor video este o industrie cu crestere accelerata, care s-a dezvoltat cu 37% in 2020, deoarece pandemia a ridicat cererea pentru jocuri, ca modalitate de socializare si distractie, cu multe activitati de agrement traditionale inchise din cauza restrictiilor Covid-19. Industria jocurilor nu este doar o industrie cu o crestere ridicata, ci este, de asemenea, foarte profitabila si, la randul sau, a adus mari companii de tehnologie precum Apple, Google, Amazon si Microsoft in industrie. Concurenta va creste probabil, odata veniturile globale globale din jocuri, iar analistii vor ramane foarte pozitivi pentru cele 30 de companii din pachetul nostru.
Am introdus cinci noi pachete tematice de capitaluri proprii in acest an si mai avem multe. Aceasta este o modalitate buna de a identifica tendintele pe termen lung ale economiei, dar si o modalitate mai interesanta de a analiza piata de actiuni in timpul diferitelor regimuri de volatilitate. Astazi, lansam cea de-a sasea tema de capitaluri proprii, prezentand cosul nostru tematic de actiuni Saxo Gaming format din 30 de actiuni din industria jocurilor video.

Crestere cu 37% a veniturilor in 2020
Industria jocurilor este o industrie extinsa si fragmentata, cu multe companii care obtin venituri si profituri din alte afaceri decat jocurile. Cu toate acestea, am gasit 30 de companii care credem ca ofera o buna expunere la tendinta generala a jocurilor video. Am ales cele mai mari 30 de companii de jocuri dupa valoarea de piata, astfel incat aceasta lista sa nu fie privita drept recomandarea noastra de
Investitii in ETFs de la A la Z | Master ebook ETFs | Descarca ebook
investitii
. Ne plac jocurile in ansamblu, dar investitorii vor trebui sa faca diligenta cu privire la companiile individuale.

Rata de crestere a veniturilor este foarte mare, cu 37% in medie in 2020, deoarece pandemia a influentat pozitiv cererea. In timp ce alte industrii cu crestere ridicata, precum comertul electronic, au marje scazute, au dificultati in generarea de fluxuri de numerar mari, industria jocurilor video este foarte profitabila. Cheltuielile de capital necesare sunt scazute, iar veniturile pot creste cu usurinta datorita naturii digitale a afacerii. Cresterea EBITDA a fost de 59% in 2020, iar analistii sunt foarte pozitivi in industrie, cu un pret mediu tinta al actiunilor cu 16% peste pretul actual.
Cosul nostru de jocuri a crescut cu 5,8% numai anul acesta, cu 101% fata de anul trecut si cu… 772% in ultimii cinci ani! Performanta istorica nu este o indicatie a performantei viitoare, astfel incat investitorii nu ar trebui sa acorde prea multa importanta acestor masuratori de performanta. Ele reflecta cresterea ridicata a industriei, dar ceea ce este relevant este daca cresterea poate continua inca un deceniu.

Industria jocurilor va continua sa acapareze cote de piata din industriile pentru petrecerea timpului liber
Pandemia a schimbat regulile pentru industria jocurilor video, mult mai multi utilizatori fiind expusi la jocuri pe masura ce evenimentele sportive si activitatile de petrecere a timpului liber au fost inchise. Conform datelor privind consumul de jocuri, adultul american mediu petrece aproximativ o ora pe zi jucand ceva online, iar transmiterea de e-sporturi castiga popularitate. Un indiciu bun in acest sens a aparut in 2019, cand CEO-ul Netflix a spus ca cea mai mare amenintare a companiei nu era Disney sau HBO, ci Fortnite, unul dintre cele mai populare jocuri din lume.
In 2019, inainte de aparitia pandemiei, industria a generat venituri de 120 de miliarde de dolari si, pana la finele lui 2021, se estimeaza ca 2,7 miliarde de oameni vor juca jocuri pe o platforma sau alta. Industria a beneficiat mult de smartphone-uri, permitand industriei sa „fure” timp de la oamenii care fac naveta sau cand au un moment liber. Multe jocuri sunt, de asemenea, concepute in jurul acelorasi bucle de feedback de recompensa inventate de platformele de socializare, sporind angajamentul (adesea doar un cuvant pozitiv pentru dependenta). Viitorul jocurilor va avea o concurenta acerba, deoarece cresterea profitabila a jocurilor atrage in industria marilor firme de tehnologie precum Apple, Google, Amazon si Microsoft. Prognoza este ca VR / AI vor fi caracteristici mai dominante ale jocurilor in viitor, dar pana acum pariul Facebook cu Oculus nu s-a transformat in succesul pe care toata lumea il prezicea.

Riscuri cheie de luat in considerare
Pandemia a ridicat ratele de crestere a veniturilor pentru toate companiile de jocuri si a ridicat preturile si evaluarile actiunilor. Pe masura ce societatea se deschide datorita vaccinurilor, oamenii probabil dau prioritate socializarii fizice pentru ceva timp si merg la restaurante si cafenele in loc sa joace jocuri video. Acest lucru ar putea reduce cresterea veniturilor in 2021. In noiembrie 2019, China a introdus o noua reglementare care restrictioneaza timpul de joaca pentru minori, deoarece jocurile pot crea dependenta si mai ales pentru ca dezvoltatorii de jocuri devin mai buni la proiectarea jocurilor cu bucle de feedback de recompensa derivate din invatarile din social media. Aceasta reglementare chineza a lovit initial greu Tencent, dar compania chineza si-a revenit pe masura ce Covid-19 a crescut consumul de jocuri chiar si la populatia in varsta. O reglementare similara ar putea veni si in Occident cu timpul, reducand vremea petrecuta in jocuri.
Alte riscuri cheie sunt dificultatile ca dezvoltator de jocuri pentru a crea in mod constant urmatorul nou joc care ii va captiva pe utilizatori, astfel incat sa mentina cresterea ridicata. Exista mai multe exemple de dezvoltatori de jocuri care, odata ce au avut succes, si-au pierdut capacitatea de a inova. Companii mari precum Apple, Google si Amazon profita de asemenea de oportunitati in spatiul de joc, mergand pe urmele Microsoft. Cu acesti giganti tehnologici si distributia lor enorma, acestia ar putea deveni o mare amenintare pentru dezvoltatorii de jocuri si platformele lor de jocuri existente.
Multe actiuni ale companiilor de jocuri au o evaluare mare a capitalurilor proprii, ceea ce inseamna ca prima implicita pentru riscul de capital este scazuta. Aceasta mai inseamna ca ratele dobanzilor in crestere au un impact mai mare asupra evaluarilor capitalurilor proprii si, prin urmare, riscul cresterii ratelor dobanzii in SUA ar trebui sa fie un aspect cheie pentru investitorii care doresc expunerea la industria jocurilor.

Sursa: Saxo Bank
Articole similare
Economie

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#