Numarul Utilizatorilor Retelelor Sociale - In Crestere 04.08.2014 0 1154 Numarul persoanelor care acceseaza retelele sociale este in crestere continua, arata rezultatele de audienta si profile sociodemografice ale SATI, in cea mai recenta livrare SATI 19, transmisa astazi de BRAT membrilor sai, corespunzatoare perioadei de masurare dintre 1 martie si 31 mai 2014.Alte tendinte remarcate pentru perioada masurata: a scazut usor, dar continuu, utilizarea serviciilor de instant messeging. Dupa perioada sarbatorilor, masurata in livrarea anterioara, a revenit interesul utilizatorilor pentru Stiri. Se remarca, de asemenea, si o crestere a intentiei de achizitionare de asigurari de casa sau de masina.. BRAT a inceput sa livreze si informatii legate de limba vorbita de utilizatorii de internet. Astfel peste 94% dintre ei sunt vorbitori nativi de romana, in timp ce 3.5% sunt vorbitori de maghiara. Alte limbi folosite : germana, rusa, rromani.Livrarea SATI 19, corespunzatoare perioadei de masurare 1 martie – 31 mai 2014, cuprinde rezultate de audienta pentru un numar de 155 de site-uri.Cu aceasta ocazie, pentru prima data, BRAT a livrat rezultate de audienta SATI pentru: www.kfetele.ro (Dogan Media) si www.pressalert.ro (Dragos Bota Pressalert PFA). Informatii suplimentare:1. Despre BRATBRAT este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si out-door).Masuratorile si monitorizarile BRAT sunt independente si transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii sai in concordanta cu normele internationale.BRAT pune la dispozitia pietei de media si de publicitate indicatorii de performanta obtinuti in urma auditului si a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezinta reperul sigur si credibil pentru decizii strategice care implica industria media. 2. Despre SATI Studiului de Audienta si Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT si reprezinta singurul instrument recunoscut de industria media pentru masurarea si evaluarea performantelor in mediul virtual. SATI a fost lansat in urma cu sapte ani si ofera date despre peste 300 de site-uri si de mobisite-uri, in urma unui sistem complex de cercetare online care reuneste cinci componente: trafic, audienta si caracteristici sociodemografice, streaming, mobisites si mobile in-app si monitorizare de publicitate (MIPO). Subiecte relevante social internet Q & A